סיקור: "Shadow Warrior 2"


אקשן מהיר, בדיחות זולות וסטייל יפני הן רק חלק מהסיבות בגללן "Shadow Warrior 2" הוא משחק כל כך מעניין ומהנה. די בדומה לקודמו המצוין, דרך אגב. זו מעין החלאה בין "Destiny" ו-"The Devision" עם "Doom", והתוצאה של הזיווג מתבררת כמוצלחת במיוחד.
תוצאת תמונה עבור ‪shadow warrior 2‬‏
מדובר, בעצם, במשחק "הצל את הנסיכה". אמא מודאגת מחפשת אחר בתה הנעלמת, ושוכרת את שירותיו של וואנג כדי שיציל אותה. תמורת סכום כסף נכבד, כמובן. וואנג מסכים ומציל את הבת, אבל מגלה במהרה כי הדברים אינם פשוטים כמו שהוא חשב. על הבת נעשו ניסויים וכעת נשמתה "מלוכלכת", ויש להסיר את הקללה והרוח שהשתלטה עליה. נשמתה של הבת מועברת באופן מידי למקום זמני ובטוח, אל תוך הגוף של וואנג עצמו. נשמותיהם של השניים חולקות את אותו הגוף, ויחד הם מדברים, מתבדחים ומגלים את העולם שסביבם. במהלך מסעם, הם נאלצים להתמודד עם לא מעט תפניות ולעמוד בפני אתגרים לא פשוטים, עם המון חרבות ורובים עם אויבים מעניינים.

אגב, רק כדי להבהיר - אנחנו משחקים את וואנג. זה היה ברור, לא?

מבחינה גרפית, המשחק מרהיב וכולל בו נופים מדהימים. הוא מאמץ בו סטייל יפני, ומתקשר בצורה ישירה לתרבות היפנית. מכאן מגיעות החרבות, ובעיקר הקטאנה. המשחק רץ בצורה חלקה (ובקצב מהיר), והוא מלא בנוסף לחרבות גם ברובים מיוחדים. השילוב בין החרבות לרובים הופך את חווית המשחק למאתגרת ומיוחדת, ולשחקן ניתנות מגוון אפשרויות פעולה. לכל נשק יש שלושה עיגולים, בהם משתמשים בשדרוגים שונים כדי לחזק את הנשק.

תוצאת תמונה עבור ‪shadow warrior 2‬‏

האקשן הוא הנקודה החזקה ביותר של המשחק, ובכל קרב אנחנו ניצבים בפני כמות גדולה של אויבים ולא מעט הרג. המשחק כולל בו מערכת שלל (loot) שמייחדת אותו מקודמו ונותנת הרגשה שונה למשחק, בה עליך להתפתח תמיד ולהיות עם הנשקים והכוחות הטובים ביותר. יש חרבות, להבים קצרים, שוטגאנים, נשקים כבדים, בזוקות, מסור ומה לא, וזה פשוט כל כך כיף. יתרון נוסף לנשקים, הוא זה שרבים מהם מעוצבים בצורה שונה מן הרגיל ומעניקים תחושת התפעלות, כמו רובה הרימונים שנראה בצורת דרקון.

המשחק מתאים גם לזוגות ואפילו לקבוצות חברים, מכיוון שניתן לשחק את הכל ביחד כקבוצה של נינג'ות. וזה הופך את חווית המשחק למהנה בהמון, וגם ממש מאתגרת. האויבים מאתגרים ולכל סוג של אויבים ישנו אלמנט אחר שאליו חסינים, ואחד או יותר שאליו הם פגיעים, וזה הופך את עניין האלמנטים לחשוב ואסטרטגי. לצד המשימה הראשית, ישנן עוד המון משימות צד.

דבר חשוב נוסף שטרם ציינתי, הוא המוזיקה. היא מעולה, והולכת יד ביד עם התרבות והנופים היפניים. בקרבות, זו מוזיקת רוק מלאץ מרץ שמלווה את המשחק. לכל תרחיש במשחק קיימת מוזיקה מתאימה, וזה מהווה חלק לא קטן מהחוויה הכוללת.

תמונה קשורה

הוא אמנם לא מושלם, אבל "Shadow Warrior 2" כל כך מיוחד ופשוט כיפי. אי אפשר שלא ליהנות ממנו, יש לו סטייל משלו והוא מלא באקשן שבנוי היטב ושומר על עניין אצל השחקן. תנסו אותו, במקסימום תתמכרו.

ציון סופי: 8.5 מתוך 10
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.