עריק: ג'יימס גאן מצטרף אל DC, נשכר לכתיבת "יחידת המתאבדים 2" ונמצא במשא ומתן לבימוי

הצלחתו המסחררת של "יחידת המתאבדים", על אף מגרעותיו, הולידה, ודי במהרה, הכרזה על סרט המשך. מאז מרץ 2016, עת הודעתה לעיתונות של המפיצה ".Warner Bros", הפרויקט הספיק לעבור תלאות רבות בדרכו אל המרקע, אך כעת נראה כי חלה התפתחות בעניין. בדיווח מפתיע של "The Warp", נודע כי ג'יימס גאן נשכר לכתוב את התסריט ונמצא במשא ומתן לגבי בימוי.
תוצאת תמונה עבור ‪suicide squad 2 james gunn‬‏
תחילה, היה זה דייוויד אייר שיועד לכתיבת ובימוי הסרט, כהמשך ישיר לעבודתו על הסרט הראשון, אך הסכסוך אליו הוא נקלע עם המפיצה הוביל לפיטוריו. במהלך החיפושים לתפקיד, נקשרו, בין היתר, שמותיהם של מל גיבסון וז'אומה קולייט-סרה. בספטמבר 2017, גאבין או'קונור ("לג'יין יש אקדח", "רואה החשבון") נבחר לתפקיד. יחד עם טוד סטאשוויק, שהצטרף אליו בחודשים האחרונים, הוא עמל בשנה החולפת על תסריט עבור סרט ההמשך, אך בתוך כך הוא הספיק להחמיץ שלושה מועדים שנקבעו לתחילת ההפקה ולסבול משתי דחיות ועד להשהיה.

אמש, נחשף כי המפיצה ".Warner Bros" שכרה למלאכת הכתיבה את ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה"), וכי היא נמצאת איתו במשא ומתן לגבי בימוי אפשרי. הוא, כזכור, פוטר ביולי האחרון על ידי "Disney" מעבודתו ב-"Marvel Studios", זאת לאחר שנחשפו ציוצים פוגעניים בנושאי אונס ופדופיליה אותם הוא העלה בין 2008 ל-2012. למרות מחאה ציבורית רחבה (שאף כללה בה התגייסות מצד צוות השחקנים וההפקה), "Disney" הצהירה כי אין בכוונתה לעבוד איתו שוב, אם כי התסריט אותו הוא כתב עבור החלק השלישי של "שומרי הגלקסיה" דווקא יישאר. מאז, שמועות רבות גרסו כי ".Warner Bros" מנסה לשכנע אותו לערוק לשורותיה של "DC Comics", ועוד הסתמן כי הוא מיועד להצטרף להפקת "חיל הפקחים הירוקים" או "גרין לנטרן".

ומה עם או'קונור? בדיווח נפרד, שהגיע מ-"Variety", התברר כי התסריט של או'קונור עבור "יחידת המתאבדים 2" היה דומה מידי לשל "Birds Of Prey", שנמצא בשלב מתקדם יותר בהפקתו, ועל כן המפיצה החליטה לוותר על החזון שלו ולהתקדם עם "Birds Of Prey" בזמן שהיא תחפש לו מחליף. החזון של או'קונור עבור הסרט תואר כ"שונה לחלוטין מהסרט הראשון, אישי יותר ומתמקד יותר בהתפתחות של הדמויות", ודיווחים רבים טענו כי דמותו של בלאק אדם, בגילומו של דה רוק, הייתה אמורה לשמש כאנטגוניסט. אבל זה, כנראה, יישאר בגדר פנטזיה בלתי ממומשת, שכן דיווח של "i09" מבהיר כי גאן מתכנן להציג באור שונה לגמרי את הסרט וללכת לכיוון אתחול רך.

היקום הקולנועי של DC, ולא במפתיע, ממשיך להסתבך ולהעלות כותרות, ונראה כי לעולם לא יהיה משעמם כל עוד הוא בחיקנו. "אקווהמן" עתיד לעלות לאקרנים בעוד כחודשיים, ובשנה הבאה נזכה ל"שאזאם" ול"וונדר וומן 1984"; "Birds Of Prey" אמור להגיע אחר כך, אך התמונה ממשיכה להתערפל. ומתי נקבל את "יחידת המתאבדים 2"? אם ההפקה תעלה על דרך המלך מעתה - 2020, לכל המוקדם.

עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.