סיכום עיקרי החדשות על Mass Effect: Andromeda
מאת: לידור אטיאס
מאז שנערכה החשיפה המתוכננת של החדשות הנוספות בנוגע ל-Mass Effect: Andromeda, הרשת משתוללת ובזו אחר זו עולות עוד ועוד כתבות הקשורות להכרזות שהגיעו מכיוונן של EA ו-BioWare. אלא שכמעט בלתי אפשרי להתעדכן בצורה שכזו, ולשם כך ערכנו עבורכם סיכום של כל החדשות בנושא.
ראשית, הוצג טריילר סינמטי של המשחק. הטריילר עצמו הוא באורך 1:44 דקות ואתם יכולים לצפות בו כבר כעת כאן בכתבה. בסרטון עצמו אנו מקבלים טעימה בעיקר מהסצנות שמוצגות במשחק והרבה פחות מהמשחק עצמו, אבל כן ניתן לראות בו טיזר קטן לקרב עצום נגד הבוס האחרון.
שנית, נחשפו כמה פרטים לגבי המשחק. קודם כל - במשחק המלא תהיה אפשרות לשחק ב-Co-Op של 4 שחקנים דרך הרשת.
בנוסף לכך, סופקו כמה הסברים בנוגע ל"משימות הנאמנות" שהופיעו לראשונה ב-Mass Effect 2 והפכו אותו למשחק האהוב והטוב ביותר בסדרה. בעוד שב-Mass Effect 2 המשימות הללו היו חובה והיוו חלק מן הנרטיב בסיפור, ב-Mass Effect: Andromeda המשימות הללו יהיו משימות צד / אופציונליות בלבד.
כמו כן, דובר על כך שכעת במשחק יהיו כוכבי לכת שלמים הניתנים לחקר מלא, והבחירה האם פשוט להתקדם עם הסיפור או לנסות ולחקור עוד ועוד כוכבים נמצאת בידכם בלבד. החקר ייעשה באמצעות רכב החלל "Nomad", אשר לא יכיל אי אלו נשקים, אך ניתן יהיה להתאים אותו באופן אישי בכל הנוגע למראה ומהירות, ובכל מקרה הוא מהיר באופן טבעי.
יש לשים לב שעל הכוכבים יהיו מספר רעלים וגורמים שעשויים להיות רעילים כמו מזג האוויר והסביבה, והם יכולים להרוג אתכם. נאמר גם כי בניגוד ל-No Man's Sky שסיפק משחקיות מאוד חזרתית, כל כוכב ייתן חוויה מעט שונה עם מגוון אזורי קרב, נרטיבים שונים ועוד. בכל כוכב שכזה יהיה גם לפחות בסיס אויב גדול אחד, שלעיתים עשוי להוביל אתכם לקרב בלתי אפשרי שידחק אתכם לפינה ויאלץ אתכם לחזור מאוחר יותר עם ציוד חזק יותר.
מטרת הכוכבים הללו תהיה בעיקר השקפה בחיפוש אחר אזורים בהם צפויות ליפול חבילות בעלות ערך, כאשר על הכוכבים יהיו תחנות שיאפשרו לכם ליצור נקודות למעבר מהיר, לתדלק את רכב החלל שלכם. בנוסף לזה, אובייקטים מסוימים יסיעו לכם בהכנת נשקים חדשים לאחר שתסרקו ותסנתזו אותם.
מעבר לכוכבים, ישנו עניין הלוחמה, עניין שהיה חלש מאוד במשחקים הקודמים בסדרה. מספר שינויים יוכנסו בלוחמה במשחק הזה, כאשר אתם תצטרכו לשלוף ולהשתמש ביכולותיכם דרך גלגל כלי הנשק, אלא פשוט מאוד ללחוץ על מקש מסוים שיפעיל את היכולת הרצויה.
כמו כן, במשחק תהיה מערכת תפיסת מחסה דינמית, ממש כמו ב-The Last of Us. המטרה של הקרב תהיה הרבה פחות קרוב לינארי והרבה יותר קרב דינמי ומלא בתנועה בתוך שדה הקרב. דבר נוסף שיגדיל את הדינמיות הוא התוספת של יכולת הריחוף לג'טפק, מה שיאפשר לכם לנוסת ולהפתיע אויבים בעודם תופסים מחסה.
אלא שעניין הדינמיות לא נעצר שם - Mass Effect: Andromeda לא יכלול סוגים שונים של חיילים, אלא יאפשר מספר סגנונות משחק שונים בהם אתם משקיעים בסוגי היכולות שאתם רוצים להשקיע בהן, זאת במקום להתקבע לסוג אחד של דמות ולפתח את סגנון המשחק שלה בצורה מאוד סטטית.
באשר לנשקים וציוד מן המשחקים הקודמים - אנחנו ניתקל בהרבה מאוד מהם במשחק החדש כמו גם באפשרויות התאמה אישית רבות לציוד ההגנה.
מבחינה עלילתית, נחשף כי האנדרומדה שוגרה בשנת 2185 לספירה, שזו שנה שמקבילה פחות או יותר לזו שבה מתרחש Mass Effect 2, אך בסופו של דבר הצוות שעל האנדרומדה ישן במשך 600 שנים, כך שהסיפור המשוחק בפועל מתרחש החל משנת 2785 לספירה.
וכמו תמיד, כמובן שנחשפה גרסה מיוחדת / גרסת דלוקס. את כל הבונוסים שמקבל מי שרוכש את החבילה המיוחדת תוכלו למצוא בקלות על ידי לחיצה כאן (הקישור מוביל לחנות הרשמית של EA).
באשר למשחקים האחרים בסדרה - נחשף כי כל 3 המשחקים שיצאו עד כה בסדרת משחקי Mass Effect יהיו זמינים בתאימות לאחור ב-Xbox One.
כמו כן, הדאגה לגבי קצב הפריימים על גבי ה-PC כעת שייכת להיסטוריה מפני שנחשף כי המשחק לא יהיה נעול ל-30FPS בלבד אלא יוכל לרוץ במהירות גבוהה יותר, כאשר כל שאר הפלטפורמות יריצו את המשחק ב-30FPS.
לבסוף, הדובדבן שבקצפת - BioWare מתכוונת להפעיל בטא של Mass Effect: Andromeda, ואתם יכולים להירשם אליה על ידי לחיצה כאן.
מה דעתכם על כל החדשות הללו? האם אתם מצפים למשחק החדש או שאתם מעדיפים לשחק במשהו אחר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
מאז שנערכה החשיפה המתוכננת של החדשות הנוספות בנוגע ל-Mass Effect: Andromeda, הרשת משתוללת ובזו אחר זו עולות עוד ועוד כתבות הקשורות להכרזות שהגיעו מכיוונן של EA ו-BioWare. אלא שכמעט בלתי אפשרי להתעדכן בצורה שכזו, ולשם כך ערכנו עבורכם סיכום של כל החדשות בנושא.
ראשית, הוצג טריילר סינמטי של המשחק. הטריילר עצמו הוא באורך 1:44 דקות ואתם יכולים לצפות בו כבר כעת כאן בכתבה. בסרטון עצמו אנו מקבלים טעימה בעיקר מהסצנות שמוצגות במשחק והרבה פחות מהמשחק עצמו, אבל כן ניתן לראות בו טיזר קטן לקרב עצום נגד הבוס האחרון.
בנוסף לכך, סופקו כמה הסברים בנוגע ל"משימות הנאמנות" שהופיעו לראשונה ב-Mass Effect 2 והפכו אותו למשחק האהוב והטוב ביותר בסדרה. בעוד שב-Mass Effect 2 המשימות הללו היו חובה והיוו חלק מן הנרטיב בסיפור, ב-Mass Effect: Andromeda המשימות הללו יהיו משימות צד / אופציונליות בלבד.
כמו כן, דובר על כך שכעת במשחק יהיו כוכבי לכת שלמים הניתנים לחקר מלא, והבחירה האם פשוט להתקדם עם הסיפור או לנסות ולחקור עוד ועוד כוכבים נמצאת בידכם בלבד. החקר ייעשה באמצעות רכב החלל "Nomad", אשר לא יכיל אי אלו נשקים, אך ניתן יהיה להתאים אותו באופן אישי בכל הנוגע למראה ומהירות, ובכל מקרה הוא מהיר באופן טבעי.
יש לשים לב שעל הכוכבים יהיו מספר רעלים וגורמים שעשויים להיות רעילים כמו מזג האוויר והסביבה, והם יכולים להרוג אתכם. נאמר גם כי בניגוד ל-No Man's Sky שסיפק משחקיות מאוד חזרתית, כל כוכב ייתן חוויה מעט שונה עם מגוון אזורי קרב, נרטיבים שונים ועוד. בכל כוכב שכזה יהיה גם לפחות בסיס אויב גדול אחד, שלעיתים עשוי להוביל אתכם לקרב בלתי אפשרי שידחק אתכם לפינה ויאלץ אתכם לחזור מאוחר יותר עם ציוד חזק יותר.
מטרת הכוכבים הללו תהיה בעיקר השקפה בחיפוש אחר אזורים בהם צפויות ליפול חבילות בעלות ערך, כאשר על הכוכבים יהיו תחנות שיאפשרו לכם ליצור נקודות למעבר מהיר, לתדלק את רכב החלל שלכם. בנוסף לזה, אובייקטים מסוימים יסיעו לכם בהכנת נשקים חדשים לאחר שתסרקו ותסנתזו אותם.
מעבר לכוכבים, ישנו עניין הלוחמה, עניין שהיה חלש מאוד במשחקים הקודמים בסדרה. מספר שינויים יוכנסו בלוחמה במשחק הזה, כאשר אתם תצטרכו לשלוף ולהשתמש ביכולותיכם דרך גלגל כלי הנשק, אלא פשוט מאוד ללחוץ על מקש מסוים שיפעיל את היכולת הרצויה.
כמו כן, במשחק תהיה מערכת תפיסת מחסה דינמית, ממש כמו ב-The Last of Us. המטרה של הקרב תהיה הרבה פחות קרוב לינארי והרבה יותר קרב דינמי ומלא בתנועה בתוך שדה הקרב. דבר נוסף שיגדיל את הדינמיות הוא התוספת של יכולת הריחוף לג'טפק, מה שיאפשר לכם לנוסת ולהפתיע אויבים בעודם תופסים מחסה.
אלא שעניין הדינמיות לא נעצר שם - Mass Effect: Andromeda לא יכלול סוגים שונים של חיילים, אלא יאפשר מספר סגנונות משחק שונים בהם אתם משקיעים בסוגי היכולות שאתם רוצים להשקיע בהן, זאת במקום להתקבע לסוג אחד של דמות ולפתח את סגנון המשחק שלה בצורה מאוד סטטית.
באשר לנשקים וציוד מן המשחקים הקודמים - אנחנו ניתקל בהרבה מאוד מהם במשחק החדש כמו גם באפשרויות התאמה אישית רבות לציוד ההגנה.
מבחינה עלילתית, נחשף כי האנדרומדה שוגרה בשנת 2185 לספירה, שזו שנה שמקבילה פחות או יותר לזו שבה מתרחש Mass Effect 2, אך בסופו של דבר הצוות שעל האנדרומדה ישן במשך 600 שנים, כך שהסיפור המשוחק בפועל מתרחש החל משנת 2785 לספירה.
וכמו תמיד, כמובן שנחשפה גרסה מיוחדת / גרסת דלוקס. את כל הבונוסים שמקבל מי שרוכש את החבילה המיוחדת תוכלו למצוא בקלות על ידי לחיצה כאן (הקישור מוביל לחנות הרשמית של EA).
באשר למשחקים האחרים בסדרה - נחשף כי כל 3 המשחקים שיצאו עד כה בסדרת משחקי Mass Effect יהיו זמינים בתאימות לאחור ב-Xbox One.
כמו כן, הדאגה לגבי קצב הפריימים על גבי ה-PC כעת שייכת להיסטוריה מפני שנחשף כי המשחק לא יהיה נעול ל-30FPS בלבד אלא יוכל לרוץ במהירות גבוהה יותר, כאשר כל שאר הפלטפורמות יריצו את המשחק ב-30FPS.
לבסוף, הדובדבן שבקצפת - BioWare מתכוונת להפעיל בטא של Mass Effect: Andromeda, ואתם יכולים להירשם אליה על ידי לחיצה כאן.
מה דעתכם על כל החדשות הללו? האם אתם מצפים למשחק החדש או שאתם מעדיפים לשחק במשהו אחר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.