נטפליקס יעלה לכם יותר החל מחודש נובמבר (עדכון: זה רק בארה"ב)

|מאת: לידור אטיאס|

עדכון: השינוי הנ"ל תקף בסופו של דבר רק לארה"ב, כל שנותר הוא לקוות שזה לא יגיע גם אלינו לישראל במהלך התקופה הקרובה, כי מן הסתם השינויים הללו יבדקו.

הכתבה המקורית: על אף שלרוב אנו מקבלים חדשות טובות מכיוון נטפליקס, הפעם ישנה הכרזה מצערת מאוד עבור הלקוחות הקבועים שצורכים את מנוי הטלוויזיה הפופולרי.
עכשיו כשתכנים נוספים ורבים ממשיכים להגיע אל המנוי, נראה כי 2 המסלולים הפופולריים ביותר של נטפליקס יתייקרו עבור הלקוחות. התכנית הסטנדרטית, אשר משתמשים בה לרוב ועלתה עד כה 10 דולר בחודש, כעת תעלה 11 דולר בחודש. תכנית הפרימיום תתייקר אף יותר ומחירה יעלה מ-12 דולר בחודש ל-14 דולר בחודש.

המנוי הזול ביותר, התכנית הבסיסית, לא יתייקר והוא יישאר במחיר של 8 דולר בחודש.

נטפליקס ציינה כי המשתמשים הנוכחיים יקבלו התראות לגבי עליית המחיר במהלך אמצע אוקטובר, ושהשינוי ייכנס לתוקף במהלך מחזור התשלום הבא. משתמשים חדשים שירשמו למנוי מעתה והלאה כבר יראו את המחירים החדשים.

הזינוק במחיר מסמן את העלייה הראשונה במחיר של נטפליקס מאז 2014, אבל היא עדיין מציעה תכנית זולה יותר משל מתחרות דוגמת HBO ו-Hulu Plus.

מכיוון שנטפליקס הוא שירות גלובלי שמשרת אנשים מרחבי העולם, ובמיוחד בגלל שלא צוין הבדל בין מדינה כזו לאחרת, הפעם נראה שהשינוי יגיע גם אל ישראל.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.