למרות המחלוקת עם PlayerUnknown's Battlegrounds, המשחק Fortnite חצה את רף ה-7 מיליון שחקנים

|מאת: לידור אטיאס|

Fortnite, משחק ההישרדות החדש שמבוסס על בניית בסיסים שקיבל לאחרונה מצב Battle Royale דמוי PlayerUnknown's Battlegrounds, הגיע לאחרונה לכמות מכובדת של 7 מיליון שחקנים.
המפתחת Epic Games הכריזה על כך בטוויטר. מדובר ב-7 מיליון שחקנים במשחק Fortnite וגם במצב ה-Battle Royale הנפרד שלו ביחד.

המפתחת הכריזה גם על צמד מאפיינים חדשים שיגיעו למצב ה-Battle Royale והם נקראים Duos ו-Supply Drops. כפי שהשם מרמז, מערכת ה-Duos מאפשרת לשחקנים לקפוץ למשחק ביחד עם שותף. לגבי ה-Supply Drops, אלה נופלים מן השמיים במהלך המשחק במיקומים אקראיים והם כוללים את ה"שלל הכי טוב שתוכלו למצוא". רק זכרו שיהיה קצת קשה לתפוס את החבילות הללו מכיוון ששאר השחקנים ינסו גם.

אנו לא באמת יודעים איך 7 מיליון השחקנים מתחלקים בין הגרסה המלאה בתשלום של Fortnite לבין גרסת ה-Battle Royale החינמית. מה שכן ברור הוא שמצב ה-Battle Royale של המשחק התחיל בצורה חזקה מאוד מאחר והוא צבר כבר מיליון שחקנים ביום ההשקה בזמן שהמשחק המלא מכר כחצי מיליון עותקים בימי ההשקה הראשונים שלו.

המשחק המלא עולה כעת 40 דולר והוא זמין ל-PC, ל-PS4 ול-Xbox One. הוכרז כבר בעבר שמתישהו בשנת 2018, המשחק יהפוך למשחק חינמי עם מיקרו-רכישות כמו מצב ה-Battle Royale שלו שזמין כעת בחינם.

מצב ה-Battle Royale של Fortnite מאוד דומה ל-PlayerUnknown's Battlegrounds מכיוון שהוא משחק ארנה הכולל 100 שחקנים בסגנון "משחקי-הרעב". המפתחת של PlayerUnknown's Battlegrounds אמרה לאחרונה שהיא שמה לב לדמיון בין המשחקים ואיימה ש"תפעל" נגד המפתחת Epic Games. עדיין לא ידוע מה ירגיע בסופו של דבר את המחלוקת בין המפתחות אך כולנו יודעים שתחרות היא דבר מאוד בריא.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.