מצב משחק שממציא מחדש את Rocket League הוכרז לצד מפה חדשה

מאת: לידור אטיאס

Psyonix הכריזה היום כי Rocket League יזכה לעדכון מיוחד בהמשך החודש שייקרא "Dropshot". העדכון עצמו יגיע ב-22 במרץ ויהיה זמין עבור כל השחקנים לגמרי בחינם, ממש כמו כל העדכונים הקודמים שהגיעו אל המשחק.

אז למה בעצם "Dropshot" ממציא מחדש את Rocket League? מהסיבה הפשוטה שעד כה 3 ענפי ספורט זכו לגרסת מכוניות מיוחדת - ראשית הכדורגל, שנית הכדורסל ושלישית ההוקי. הפעם, מצב המשחק החדש שיוסיף העדכון לא לגמרי מחקה או מוסיף למשחק ענף ספורט ספציפי כלשהו.

תחילה הוא הושפע מכדורעף (לפי המפתחים) אך בסופו של דבר הותאם באופן שבו הוא יתאים לכל הרמות השונות של השחקנים במשחק - מהמתחילים ועד למקצועיים ביותר.

לכבוד מצב המשחק החדש מושקת גם מפה חדשה בה ישוחקו המשחקים - מדובר במפה שמחולקת למשושים (ברצפה) ובמשחק עצמו אופן הפעולה הוא כזה - הכדור נטען עם כל מכה שהוא מקבל (מכה משחקן של הקבוצה הכחולה תהפוך אותו לכחול ואותו דבר גם לגבי הצבע הכתום). ככל שהכדור מוכה בעוצמה חזקה יותר כך הוא נטען באנרגיה גדולה יותר. אנרגיה גדולה שוות ערך לכמות המשושים בהם פוגע הכדור עם פגיעתו ברצפה (טווח הפגיעה שלו).

אין לאף קבוצה שער - לכל קבוצה יש את החצי שלה ועל מנת להבקיע על השחקנים להבקיע דרך הרצפה. מה זה אומר? בכל פעם שהכדור נוגע ברצפה של הקבוצה היריבה (לאחר שנפגע על ידי שחקן מן הקבוצה שכנגד היריבה) הוא יסמן את המשושה בו פגע בצבע הקבוצה הפוגעת. בפגיעה השנייה באותו משושה הרצפה תישבר וברגע שהכדור ייכנס דרך החור הזה הדבר ייחשב כשער עבור הקבוצה שתקפה את החצי הזה של המגרש.

לאחר שנכנס שער, המגרש חוזר לצורתו המקורית עם רצפה מלאה וללא פגעים על מנת לאפשר משחק סדיר מחדש אך כמובן מאתגר, שכן לא קל לבקע את הרצפה כלל. באשר לחורים - בעוד שהכדורים עוברים דרך החורים ברצפה, המכוניות פשוט נוסעות מעליהם.

חשוב לציין שמכות נחשבות רק כאשר הכדור מגיע מן הגובה ופוגע ברצפה ולא כאשר הוא מתגלגל, כאשר בנוסף לזה אין עמדות בוסטים - מד הבוסט של השחקנים מתמלא באופן אוטומטי עם הזמן, יש מספיק בוסט לכולם.

לבסוף, דבר חשוב נוסף - במידה והכדור צבוע בצבע כתום (למשל) והוא פוגע במשושה בצד הכתום, הוא לא יקרב את המשושה לשבירה והרצפה תיוותר שלמה.

לצפייה בטריילר:
מה דעתכם על זה? האם אתם מחכים לשחק במצב המשחק החדש הזה או שאתם תוותרו עליו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.