סרטון משחקיות של המפה הרביעית בהרחבה של Batllefield 1 שוחרר

מאת: תומר חסד

למרות ששלוש המפות האחרונות בהרחבה החדשה של Battlefield 1 הלא היא "They Shall Not Pass" כבר שוחררו דרך שרתי ה-CTE של המשחק, המפה האחרונה עדיין לא נחשפה לנו. אבל עכשיו, ממש יממה לפני שההרחבה משתחררת לבעלי תוכן ה-Season Pass, יוטיובר ה-Battlefield המפורסם "Westie" הוזמן לאולפני DICE שבשוודיה וחשף בפנינו את המפה הרביעית - "Verdun Heights".

לפי המשחקיות ש-"Westie" שחרר לנו, אפשר לגלות כמה דברים חשובים. הדבר הראשון הוא שהמפה היא לינארית / קווית מאוד ומלאה במקומות אשר יהפכו להיות מרכזי האקשן במפה. הדבר השני והלא פחות חשוב הוא העובדה שהמפה הנה מפת חי"ר (חיל רגלים) בלבד. בכך היא הופכת למפה השנייה בהרחבה הזו אשר לא תכלול כלי רכב.

בנוסף לכול, זה נשמע (ונראה) כי המפה מאוזנת היטב ושחברת DICE הקשיבה לקהילה ולקחה את התלונות שהיו על המפה "Monte Grappa" ברצינות והוסיפה פתח כניסה נוסף לכל אחד מהבונקרים שקיימים במפה (שניים כרגע).

למעשה, כל המשחקיות במפה תהיה על גבעה תלולה כאשר הגרמנים (התוקפים) ינסו לעלות במעלה הגבעה והצרפתים יתבצרו וינסו לעצור אותם.

לצפייה בסרטון:
מתרגשים לקראת ההרחבה "They Shall Not Pass"? חושבים שחברת DICE עיצבה את המפות כמו שצריך והקשיבה לקהילה? ספרו לנו בתגובות ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.