עדכון חדש שיגיע בקרוב ל-Overwatch אמור להפחית את תוצאות התיקו הרבות במשחק

מאת: לידור אטיאס

מספר לא קטן בכלל של שחקנים ב-Overwatch השמיעו דאגה משמעותית מהכמות הגבוהה של תוצאות התיקו בהן הם נתקלו במהלך משחקיהם בגזרה התחרותית במשחק, ה-"Competitive Mode".

כפי ששחקן אחד כבר אמר בפורומים של "Battle.net", לסיים משחק בתיקו אחרי שנתתם הכל יכול להרגיש כבזבוז זמן אדיר של כמות לא קטנה בכלל של זמן - 20 דקות, כל זאת למרות הרווח של כמות מסוימת של XP.

נחסוך לכם את התיאור שלו לגבי מה הוא היה מעדיף לעשות במקום לבזבז את זמנו על משחק של תיקו (אתם מוזמנים לחפש את הביטוי הסלנגי Waffle Stomp בעצמכם ולראות במה מדובר), ונגיע לעיקר - "לפחות פעם ביום אני מקבל משחק שבו 2 הקבוצות רק מתקדמות ומשיגות את הנקודה הראשונה (שלהן, כל אחת והנקודה שלה) אבל אין מספק זמין אפילו לנסות (להגיע) לנקודה השנייה ולהמשיך לסיבוב נוסף". את הדברים הללו אמר משתמש בשם "RedPanda".

כפי שקורה בדרך כלל, כשלים ברמה הקהילתית הם משהו שג'ף קפלן, מנהל הפרויקט, עוקב אחריו מקרוב. המעקב שלו הניב הפעם הכרזה על כך שעדכון חדש נמצא בפיתוח וישנה את המשחק באופן שיפחית משמעותית את תוצאות התיקו הרבות שמושגות בו.

העדכון עצמו יגיע בקרוב מאוד אל שרתי הטסט הציבוריים, כאשר הפרטים המלאים עליו יגיעו אף הם "בקרוב מאוד". קפלן גם אישר כי Blizzard עובדת על הפחתת תוצאות התיקו במשחקי "Capture the Flag" ו-"Elimination", אלא שהשינוי הזה צפוי להגיע מעט מאוחר יותר.

כאשר Blizzard תפרסם מידע נוסף אנו כמובן נעדכן אתכם אודותיו וכמובן נקווה שהמידע והעדכון עצמו אכן יגיעו בקרוב מאוד כמובטח.

מה דעתכם על זה? האם אתם נתקלתם בעצמכם ביותר מידי תוצאות תיקו מרגיזות שבזבזו את זמנכם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.