הרחיק אל האופק: 2.6 מיליון עותקים של Horizon Zero Dawn נמכרו בשבועיים; הרחבה לסיפור בדרך

מאת: לידור אטיאס

סיפור ההצלחה המסחרר של סוני בשבועיים האחרונים הוא לא אחר מאשר Horizon Zero Dawn - המשחק האקסקלוסיבי החדש של ה-PS4 שכבש גיימרים רבים מרחבי העולם ואפילו פורסם על הבמה העולמית של ליגת האלופות בשלטי הפרסומת במשחקים השונים שנערכו לאחרונה מאז השקתו. אז פלא שהוא מכר כל כך הרבה עותקים? כמובן שלא.

בסך הכל, כמות העותקים שנמכרו במשך השבועיים הראשונים להשקת Horizon Zero Dawn היא 2.6 מיליון עותקים. בכך הכוונה היא כמובן לעותקים פיזיים ודיגיטליים כאחד.

הכמות הזו היא, מן הסתם, שוברת שיאים, ועבור IP חדש מטעם סוני מדובר בהשקה הטובה ביותר של משחק שכזה על גבי ה-PS4. כמו כן צוין כי זוהי הפתיחה הטובה ביותר אי פעם בהיסטוריית המפתחת "Guerrilla Games". מכיוון שהמפתחת הזו היא זו שעבדה גם על משחקי Killzone, נראה כי Horizon Zero Dawn הביס כל אחד ממשחקי הסדרה הזו.

אושר כעת גם כי "Guerrilla Games" כבר עובדת על הרחבה לסיפור של המשחק, אך לא סופקו פרטים נוספים בעניין מעבר לזה.

לבסוף, סופקו הצהרות מצד 2 אישי מפתח.

"ידענו ש-Horizon Zero Dawn עומד להיות משהו מיוחד, אז לראות את תגובת הביקורות המדהימה מרחבי העולם למשחק חדש לגמרי מתורגמת לרמה הזו של מכירות מספק מאוד," אמר בוס הסטודיואים העולמיים של SIE, שון ליידן. "Guerrilla בנתה משחק שהוא לא פחות מיוצא דופן, והתגובות שאנחנו ראינו מהקהל -- משעות על גבי שעות של שידורי משחקיות ועד לשיתוף תמונות בלתי סופי -- מראה כמה רב השפעה היה המשחק הזה."

בהצהרה משלו, מנכ"ל Guerrilla Games הרמן הלסט אמר: "אנחנו נפעמים מכך ש-Horizon Zero Dawn מתקבל באהבה על ידי הביקורות והשחקנים גם יחד. פיתוח המשחק היה למעשה מלאכה של אהבה, אז זה מאוד מרצה לראות שזה הפיק את אותה תשוקה ועניין מציבור הגיימרים כפי שאנחנו הרגנו במהלך הפיתוח שלו."

מה דעתכם על זה? האם שיחקתם ב-Horizon Zero Dawn? שמחים ששיחקתם או שלדעתכם הוא לא טוב? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.