לראשונה: הוצג סרטון משחקיות מתוך הקמפיין של Battlefield 1

מאת: לידור אטיאס

כל קשר בין זה לבין חג ראש השנה הוא מקרי לחלוטין, אבל קשה להתנגד - סרטון משחקיות ראשון מתוך מצב הקמפיין של Battlefield 1 (וכזה שמלא עד אפס מקום במיתות ורציחות) שוחרר וזמין לצפייה.
מדובר בסרטון באורך של 12 דקות המציג את "Storm of Steel", אחת מן המשימות בקמפיין של המשחק וכזו שמתרחשת בלב ליבו של קרב חזיתי ועקוב מדם שהמוות אופף אותו. במסגרת הקרב ישנם שימושים בנשקים שונים, כולל נסיעה בטנק אל עבר קווי האויב.

אלא שישנו שינוי מהותי - לא עוד גיבורי מלחמה ששורדים כנגד כל הסיכויים (והפיצוצים), אלא בדיוק להפך - אתם יכולים ואתם גם כנראה תמותו במשחק, כל זה בשביל לשקף מסר מאוד ברור - יותר מ-60 מיליון חיילים נלחמו במלחמה הארורה הזו והרבה מאוד מהם לא חזרו הביתה אל המשפחה והחברים, חלקם אפילו לא נקברו בקבורה מכובדת. 

במקרה של מוות השלב לא מתחיל מההתחלה, אלא פשוט מאוד על המסך קופץ שם של חייל שנהרג עם שנות הולדתו ומותו, כאשר אתם תעברו לשחק עם חייל אחר במטרה לעזור לחבריכם לשרוד ולהתקדם בקרב (על אף שלפי המידע בסרטון לא צפוי שתשרדו את הקרב).

אגב, המשימה המוצגת היא אחת מאלו הכלולות בחבילת הגישה המוקדמת שמתאפשרת למנויי EA Access החל מה-13 באוקטובר, כך שתוכלו לנסות אותה בקרוב מאוד.

מה דעתכם? האם הקמפיין נראה טוב יותר מקודמיו או שהוא שוב לא מעורר בכם רצון לשחק בו אלא יותר רצון לשחק במולטיפלייר? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.  
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.