"צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים" - רוסלנה רודינה תדבב את אפריל או'ניל בגרסה העברית

מאת: נהוראי מבורך כחלון

הדוגמנית הישראלית רוסלנה רודינה, הידועה בעיקר בשל השתתפותה בתכנית המציאות "הישרדות" בשנה שעברה, תעשה את הופעת הבכורה שלה על מסכי הקולנוע בחודש יולי הקרוב, בעקבות הצטרפותה באופן רשמי לקאסט המדבבים של הסרט "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים".

לאחר הצלחתו היחסית של "צבי הנינג'ה" באוגוסט 2014, כאשר גרף בקופות ברחבי העולם כ-500 מיליון דולר, זאת על אף ביקורות שליליות מאוד מצד המבקרים ומעריצי הזיכיון הוותיק כאחד. אלא שהדב המעניין ביותר שקרה הוא שאולפני Paramount החלו לעבוד על סרט המשך כמה שיותר במרץ. והיום, כשנתיים לאחר מכן, צפוי לצאת ביולי הקרוב ההמשך המיוחל, "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים", שכנגד כל הסיכויים, נראה דווקא סרט די טוב.

לסרט ההמשך יחזרו ג'וני נוקסוויל, אלן ריטצ'סון, ג'רמי הווארד ונואל פישר לדמויותיהם האהובות של הצבים, שבגלגולם הנוכחי מופיעים בלכידת תנועה, יחד עם טוני שלהוב שיחזור לדמות מורם הרוחני ספלינטר ומייגן פוקס שתחזור לתפקיד חברתם הטובה אפריל או'ניל. כמו כן, סטיבן אמל יצטרף אליהם בתפקיד לוחם הרחוב קייסי ג'ונס ובריאן טי בתפקיד העבריין האימתני שרדר, בנוסף לבראד גארט שיצטרף בתפקיד הקראנג.

בהפצה הישראלית של הסרט הוחלט שבנוסף להקרנתו בגרסת המקור באנגלית, תתבצע הקרנה מדובבת לעברית. וכאן, נכנסת לתמונה הדוגמנית הישראלית הנ"ל רוסלנה רודינה - היא זו אשר תדבב לעברית את דמותה של אפריל או'ניל ותחליף את קולה של מייגן פוקס. רודינה, שכילדת שנות ה-90 נהגה לצפות בסדרה המצוירת הנוסטלגית, אמרה כי "התרגשתי מאוד כשנודע לי שאדובב בסרט של צבי הנינג'ה... אני ממש מתרגשת לעשות דבר כזה [דיבוב] בפעם הראשונה, ועוד עם מייגן פוקס שהיא שחקנית מדהימה בעיניי".

"צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים" ייצא לאקרנים בישראל ב-21 ביולי הקרוב, גם בגרסה המקורית באנגלית וגם בגרסה מדובבת לעברית.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.