GTA 6 - שמועה חדשה לגבי מפת המשחק ושלב הפיתוח הנוכחי

מאת: לידור אטיאס

כל כך הרבה שמועות כבר הופצו לגבי המשחק שקשה לעקוב. כיאה לכמות השמועות יש גם כמובן סתירות אבל אני מניח שתמיד נחמד לשמוע משהו שיתכן שיקרה, חוץ מלהכין רשימות של תכונות להן אתם מצפים במשחק.
GTA 6

דובר כמובן על המיקום רבות, לא ברור במה מדובר, אך סביר להניח שמכיוון שיש קשר ישיר בין העלילה, המשימות והדמויות למפת המשחק, כבר נבחרה מפה. אלא שהשמועה הפעם מדברת דווקא על פיתוח ובניית המפה.

כאן הדעות חלוקות - היו מי שאמרו שהמפה נמצאת בתהליכי פיתוח וכבר התחילו לעבוד על תהליך המידול של המפה. בסך הכל דעה סבירה שלמעשה היה הרבה יותר מוזר לשמוע את הדבר ההפוך לה. אלא שאחרים גורסים דבר מעניין במיוחד, שעד כמה שהוא נשמע לא הכי סביר, יש לו מעט ביסוס בשטח - המפה כבר מוכנה לחלוטין. ברור שתמיד יש שיפורים קטנים ועבודות נוספות, אבל בגדול, הפעם הטענה היא שהמפה כבר מוכנה.

מאוד נחמד לחשוב על זה, אבל איפה הביסוס? הביסוס הפעם טמון במודעת דרושים של חברת Rockstar North. למי שלא יודע, מדובר בחברה שהייתה אחראית על פיתוח משחקי הסדרה עוד מימי הדו-מימד ועבדה על רוב ככל משחקי הסדרה, כמובן שגם על הכותר האחרון, GTA 5.

מה בעצם מחפשת החברה? תוכניתן/מתכנת שיעבוד על משימות במשחק(ששמו לא מצוין) ויעשה גם עבודות טכניות, מה שמביא אותנו למסקנה שבהחלט יתכן שתהליך הפיתוח עבר כבר לשלב של יישום קווי העלילה הלכה למעשה, זה שמגיע אחרי בניית המפה לרוב.

ואם כבר דיברנו על השערות ושמועות, נמשיך ונדבר גם קצת לגבי הציפייה של גולשים רבים מהמשחק.

קודם כל, מאוד מקווים ש-GTA 6 יהיה המשחק הראשון בסדרה שזוכה לתמיכת VR(קונסולת מציאות מדומה) וציפייה קצת פחות ריאלית היא ש-Rockstar תגייס חברה מפתחת חיצונית ש"תעדכן" את GTA 5 לתמיכה מלאה גם הוא ב-VR.

בקווים קצת יותר כלליים, הרבה אנשים מצפים ליותר משימות שקשורות לתעופה, מפה גדולה יותר, אפשרות להשתגרות ממקום למקום(לא עתידני אלא Fast Travel) וגם יותר מ-3 דמויות ואולי אפילו אחת או יותר מתוכן שתהיה נשית.
מבחינת המיקום - כלל לא ברור במה מדובר, וייתכן כי תהיה זו הגרסה של GTA למיאמי(Vice City האגדית) ואולי אפילו מקום חדש לגמרי, כנראה בתחומי ארה"ב.

מה דעתכם על כל זה? אתם מצפים למשחק? או יותר נכון - עד כמה אתם מצפים למשחק?

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.