קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים - התגובות הראשונות לסרט כבר כאן

מאת: לידור אטיאס

אחרי המתנה מורטת עצמבים בת כמה חודשים, "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" מוצג לראשונה בפני קהל של עיתונאים בחורים שלפני הביקורת המלאה שלהם על הסרט, התאפשר להם לצייץ בכמה משפטים את דעתם על הסרט, והיא מובעת בצורה די כללית אבל כן נותנת אינפורמציה לגבי ההפתעות של הסרט.
קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים

מצד שני, אם אתם תהנו מלצאת מהסרט ולהגיד "איזה ענק! X היה מדהים ולא ציפיתי" או משהו בסגנון, ותופסים דעות חפוזות כאלה כספויילר, אני ממליץ לא להמשיך את הקריאה.

בכל אופן, שנתחיל? אם כן, ההקרנה התקיימה בלוס אנג'לס וכינסה כמות מצומצמת של עיתונאים.
נתחיל מאריק אייזנברג מאתר הקולנוע CINEMABLEND שסיכם את תחושותיו ב:"אני נרגש לומר ש"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הוא נהדר. הוא עובד נהדר כסרט המשך ל"קפטן אמריקה 2" ובכלל ליקום הקולנועי של מארוול, ויש בו את סצנת האקשן הטובה ביותר של מארוול נכון להיום".
אלא שלקינוח הוא נכנס קצת יותר לפרטים ובהחלט הזכיר שמות: "עבודה נהדרת על הדמויות ב"מלחמת האזרחים". ספיידרמן, אנט-מן והפנתר השחור אדירים והדינמיקות בין צמדי הדמויות וונדה/ויז'ן ובאקי/סאם הן נהדרות."

אלא שאריק לא לבד. ז'רמן לוסייר הוסיף: "אני בכנות לא ממש יודע איך "מלחמת האזרחים" עובד. קורה כל כך הרבה ועדיין כל זה עובד. ספיידי נהדר. גרם לי לחייך ולצחוק עד שזה שכאב לי בפנים."

מייק סמפסון גם כן נכח והוסיף(ב-2 ציוצים נפרדים): ""קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הוא כל כך טוב, עד שהוא סרט נוקמים יותר טוב מסרט הנוקמים האחרון שיצא. סצנת הקרב ב"מלחמת האזרחים" היא אדירה לחלוטין. ספיידרמן, כפי שבטח ציפיתם, גונב את ההצגה. אנט-מן, זה שכנראה לא ציפיתם לזה ממנו, נמצא במקום השני וצמוד לספיידרמן".


אחרון חביב שאציין כאן בכתבה הוא מייק ריאן: "או כן, סצנת הקרב של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" היא הנאה קולנועית. וספיידרמן כל כך נהדר. הוא נכנס לזה הרבה מעבר למה שציפיתי. אני די בטוח ש"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הוא סרט המארוול המועדף עליי".

חשוב לציין שהיו עוד הרבה מאוד ציטוטים בנושא, כולל קצת של אלה שפירסמתי כאן(ואיך אפשר בלי השוואה ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"?) אבל אני חושב שזה די והותר. מה דעתכם על זה?
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.