בקצרה - 14: בריאן סינגר יזכה לקרדיט כבמאי על "Bohemian Rhapsody", ו-"Comcast" מאתגרת את "Disney" בהצעה גבוהה יותר לרכישת "Fox"

אם בעבר היה אפשר לפתוח את אתרי החדשות פעם ביומיים ולהתעדכן בצורה שוטפת על כל הדיווחים והשמועות של התקופה האחרונה, הרי שהיום כבר מדובר במשימה בלתי אפשרית. ובמיוחד, איך לא, בתקופה בה נערך "E3" ולקראת החגיגות של "Comic-Con". פה ושם, מידי פעם, אנחנו מנסים לרכז את חדשות השעה לכדי כתבה אחת, כמו אז. אז הינה, שוב.
תוצאת תמונה עבור ‪Taika Waititi as Hitler‬‏
2018, כך כבר מסתמן, תיזכר כשנה בה קהל הצופים התאכזב מעונותיהן השניות של הסדרות השונות. אין על כך ממש קונצנזוס, אבל כמה דוגמאות - "ווסטוורלד", "ג'סיקה ג'ונס", "לגיון", "13 סיבות", "סיפורה של שפחה", "סניקי פיט". ביום שישי הקרוב, חביבת הקהל ועטורת השבחים - "לוק קייג'" - תשוב לעונה שנייה, ותנסה לשבור את רצף המזל הרע שפגע בחברותיה בזו אחר זו. ורגע לפני, יש טריילר חדש - כאן.

אם כבר נגעתי בצורה כזו או אחרת ב-Marvel, כדאי לציין כי בסוף השבוע שעבר חזינו בהיסטוריה בת ימינו -  לאחר כמעט חודשיים על גבי המרקע, רף שני מיליארד הדולרים בהכנסות נחצה על ידי "הנוקמים: מלחמת האינסוף". מדובר בהישג כמעט בלתי אפשרי, והאחרון להגיע למעמד זה היה "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לפני כשלוש שנים. עם תקציב הפקה של כ-$400,000,000 ועוד הוצאות נוספות בשווי כמה עשרות מיליוני דולרים נוספים, הכנסות אלו עתידות להניב רווח נקי של כ-$600,000,000.

ובחזרה על המדיה הטלוויזיונית, שתי חדשות קטנטנות לחובבי הז'אנר. אז קודם - לאחר מאבק ממושך של קהילת מעריצי הסדרה, Netflix שמעה את תחינותיהם של הצופים וחידשה את "לוציפר" לעונה רביעית. רגע לפני ביטול מוחלט, בשירות הזרמת המדיה החליטו להציל את המצב, והעונה החדשה תגיע כבר ב-2019. וב-"The Flash" האהובה, החששות סביב דמותו של ראלף דיבני התפוגגו, שכן נודע כי השחקן הארטלי סוייר קודם להופעה בתפקיד קבוע.

טריילרים! אם בשבוע שעבר נהנינו משיטפון שסירב לעצור, הפעם זכינו לטפטוף קצרצר. העיבוד לספרו של דוקטור סוס ממשיך בעיקר לגרום לפיהוקים, אבל הוא עדיין די חמוד וקצת נסבל. מי יודע, אולי עוד נופתע? נצטרך לחכות לנובמבר, "הגרניץ'" - כאן. ומשהו שרבים יקבלו ברגשות מעורבים, זו ההצצה הראשונה לריימיק של טים ברטון ל"דמבו". הינה, תתרשמו בעצמיכם.

סרטי המשך בדרך כלל נוטים למתג את עצמם עם הספרה 2, ולפעמים עם כותרות משנה, אבל הפעם מדובר במקרה שונה. אשת החיל שלנו תשוב למרקע ב-2019 עם "וונדר וומן 1984", שזה עתה החל את שלב הצילומים. וסטיב טרבור, השד יודע איך, יצטרף אליה. בואו נקווה שלא נזכה לאכזבה, כי יש דווקא לא מעט ציפייה.

זוכרים את "JoJo Rabbit"? עכשיו גם יש תמונה ראשונה מסט הצילומים, כפי שאתם יכולים לראות בראש הכתבה. וזוכרים את כל הפלונטר של "Bohemian Rhapsody" עליו דיווחנו? עכשיו זה כנראה סופי, בריאן סינגר יקבל קרדיט כבמאי.

ובגולת הכותרת: "Comcast" הציעה 65 מיליארד דולרים עבור "Fox", כ-13 מיליארד דולרים יותר מהצעתה של Disney. הקרב החל, הישארו מעודכנים - עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.