החלה מכירת הכרטיסים המוקדמת של "דדפול 2"!

אחד מהאירועים הקולנועיים הגדולים ביותר של השנים האחרונות (ואם לא הגדול ביותר), "הנוקמים: מלחמת האינסוף", זה עתה יצא לאקרנים וכבר הספיק לגרוף כ-$725,500,000 מהקרנותיו ברחבי העולם. לאחר בצורת קשה שפקדה את קייצי השנים האחרונות, נראה כי השנה הגשם יכה ובחוזקה. לא מעט אצבעות מוחזקות לקראת "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", "עולם היורה: נפילת הממלכה", "משפחת סופר-על 2", "אנטמן והצרעה" ו"משימה בלתי אפשרית: התרסקות", וכמובן שגם עבור "דדפול 2".
בעוד כשבועיים בלבד, ב-17 במאי, שכיר החרב עם הפה הכי מלוכלך ישוב למרקע. דמותו חסרת הטאקט של וייד וילסון עוררה סנסציה עם עלייתה למסכים ב-2016, והצלחתו חסרת התקדים יצרה טרנד עולה של סרטי קולנוע בדירוג R. ההמתנה לסרט ההמשך לוותה בכסיסת ציפורניים, ותהיות רבות היו סביב הפלונטר אותו נאלצה ההפקה לעבור, ואנחנו במרחק של ימים בודדים מהתגשמות חלומנו.

ניתן לשער, בצורה די בטוחה, כי אולמות הקולנוע יתמלאו לחלוטין בערב הבכורה ובסוף השבוע הראשון להקרנותיו, ורכישת כרטיסים תהיה לא פשוטה עבור קהל הצופים. אז בכדי להבטיח מושבים טובים, אין יותר טוב מאשר מכירת כרטיסים מוקדמת. הקרנות טרום-בכורה ייערכו ברחבי הארץ ב-16 במאי מ-22:00, כשביום למחרת הסרט ייצא להפצה מלאה.

לחצו כאן כדי להגיע לאתר המכירה המוקדמת, שהושק במיוחד עבור המאורע. אגב, "Yes Planet" ו"רב חן" יצאו בהצעה מושכת במיוחד עבור הקהל - הקרנה חוזרת של "דדפול" ולאחריו הקרנת בכורה של "דדפול 2", במחיר של 60₪ בלבד. לאלו מכם שמעוניינים להתפנק, הבינג' ייערך גם במתחם ה-VIP שבראשון לציון. פרטים אפשר למצוא באתר בית הקולנוע, פה.

אז יאללה, זה הזמן לרכוש כרטיסים. עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.