בהשראת "Cloak & Dagger", חבילת תוכן חדשה ל-"Lego Marvel Super Heroes 2"!

במקרה ויצא לכם לפספס את החדשות שהגיעו אמש, נעדכן אתכם כי מפתחת משחקי הווידאו "Warner Bros. Interactive Entertainment" הודיעה על שחרורה של חבילת תוכן חדשה ל-"Lego Marvel Super Heroes 2", בהשראת העלילה של "Cloak & Dagger".
לאחר שלושת העדכונים הקודמים של משחק הווידאו, בהתבסס על "שומרי הגלקסיה: חלק 2", "Champions" ו"הפנתר השחור", מצטרף כעת אחד חדש. החבילה מציעה לשחקנים אפשרות משחק בשלב חדש לגמרי, בו עליהם לתפעל את Cloak ו-Dagger במלחמתם נגד איומו של מיסטר נגטיב. כמו כן, ביכולתם לזכות בדמויות חדשות שטרם נראו.

במידה ותהיתם, מטרת החבילה היא קידום סדרת הטלוויזיה המבוססות על דמויות אלו ועתידה לעלות בקרוב. הסדרה, שתענה לשם הפשוט "Cloak & Dagger", צפויה להגיע לרשת Freeform ב-7 ביוני. היא, אגב, מתרחשת ביקום הקולנועי של Marvel, וכוללת לא מעט קריצות ואזכורים לסרטי הקולנוע ושאר הסדרות.

עלותה של חבילת התוכן היא 1.99$, והיא זמינה גם למנויי "Season Pass" (ב-14.99$, לכמה וכמה חבילות). המשחק זמין לקונסולות "PlayStation 4" ו-"Xbox One", וגם ל-"Nintendo Switch" ולמערכת "PC". לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.