"הנוקמים: מלחמת האינסוף" שובר שיאים במכירת הכרטיסים המוקדמת; מתי בארץ?

קצת יותר מיממה לאחר שעלה לרשת האינטרנט, הטריילר של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" כבר הספיק לזכות לשיח מתלהב בלתי פוסק ברשתות החברתיות ולצבור עשרות מיליוני צפיות. בקיצור, הוא פשוט שבר את האינטרנט. כן, קצת כמו קים קרדיאשן. ואולי עוד יותר. במקביל לשחרור הטריילר, החלה גם מכירת הכרטיסים המוקדמת. ואיך לא, כל הקופות נשברו ושיאים חדשים נקבעו.
בדיווח שהגיע מאתר המכירות "Fandango", נודע כי לסרט נמכרו יותר כרטיסים מכל סרט גיבורי-על אי פעם ב-24 השעות הראשונות למכירה המוקדמת. קודמו לתואר היה "הפנתר השחור", שהודח ממקומו תוך שש שעות בלבד. לא די בכך, מתברר גם כי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" מכר יותר כרטיסים ממה ש"הפנתר השחור" מכר בכל החודש הראשון למכירה המוקדמת. המספרים אינם מתפרסמים בצורה מדויקת, אך ניתן להעריך, בצורה עדינה, כי ל"הנוקמים: מלחמת האינסוף" נמכרו כמה מאות אלפי כרטיסים.

השיח ברשתות החברתיות לא פסק, והטריילר הצליח להשתלט לחלוטין על כל דיון אפשרי בפורומים ובקבוצות השונות. האזכורים לו, ככל הנראה, עומדים על כ-15,000. גם ב-YouTube נרשמה הצלחה כבירה, אם כי לא כמו של הטריילר הקודם. בחמש הדקות הראשונות להעלאתו נרשמו לטריילר 15,000 צפיות, ותוך חמש דקות נוספות המספר כבר הספיק לגדול ל-150,000. תוך שלוש שעות בלבד, הטריילר כבר רשם 1,000,000 צפיות. בסך הכל, הוא רשם ב-24 השעות הראשונות כ-24 מיליון צפיות. בשקלול כלל הצפיות מכל הפלטפורמות האינטרנטיות השונות, הטריילר זכה לכ-80 מיליון צפיות.

הטריילר הקודם, לעומתו, הצליח קצת יותר. תוך כרבע שעה בלבד נרשמו לו 500,000 צפיות, ותוך פחות משעה הוא כבר סימן 1,000,000 צפיות. בסך הכל, ב-24 השעות הראשונות הוא רשם כ-48 מיליון צפיות. ובכלל הפלטפורמות? כ-230 מיליון צפיות.

זו לא תהיה הפתעה אם "הנוקמים: מלחמת האינסוף" יגרוף למעלה משני מיליארד דולרים מהקרנותיו ברחבי העולם, ואנליסטים חוזים כי הוא יכניס חצי מיליארד דולרים רק בסוף השבוע הראשון שלו. הסרט הגדול ביותר בהיסטוריה, כבר אמרנו?

אז, מתי נזכה גם אנחנו לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת? ממש בקרוב. מכירת הכרטיסים המוקדמת בישראל תתחיל ביום חמישי הקרוב, ה-22 במרץ, בבתי הקולנוע של רב חן, יס פלנט, סינמה סיטי וגלובוס מקס. אנחנו גם נזכה לצפות בסרט לפני כולם, כשהוא ייצא לאקרנים ב-26 באפריל.



עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.