אף על פי הטענה לביקורות שליליות, מתברר כי הקרנות המבחן של "דדפול 2" דווקא זכו לביקורות חיוביות

בשבוע שעבר, רשת האינטרנט הוכתה בשמועות שטענו כי הקרנת המבחן של "דדפול 2" זכתה לביקורות שליליות. בין היתר, נאמר כי הסרט ארוך יתר על המידה, סובל מעלילה הלוקה בחסר ולא מאזן בין הדמויות, וגם נעשתה השוואה ל"הנוסע השמיני 3" בקונוטציה שלילית. עם זאת, כעת מתברר כי מדובר בלא אחרת מאשר עורבא פרח.
בדיווח אחרון שהגיע מאת "The Hollywood Reporter", נחשף כי המפיצה 20th Century Fox ארגנה עבור הסרט ארבע הקרנות מבחן. לקהל המצומצם הוצגו שתי גרסאות שונות, ושתיהן זכו דווקא לביקורות חיוביות במיוחד. בשקלול תשובות הצופים לשאלות המנחות של המפיצה, בסקאלה שנעה בין 0 ל-100, הגרסה המועדפת של הסרט זכתה לציון של 98. כן, עד כדי כך טוב. במידה ותהיתם, גם שאר הגרסאות זכו לציונים נהדרים - 91, 94 ו-97.

עם זאת, חשוב לציין כי קשה לשפוט את ציוני הקרנות המבחן. הקהל, כאמור, עונה על שאלות אותן מנחה המפיצה. וכמובן, זהות הצופים נשמרת במעטה מוחלט של סודיות, ולכן גם אי אפשר לדעת איזה קהל יעד בדיוק נבדק, וגם לא ניתן לברר מה הוא חשב על שראה בהרחבה. לפי הפרסום, הקהל אף קבע כי סרט ההמשך טוב מקודמו המקורי.

הסרט, כזכור, החל לא מזמן צילומי השלמה. בתחילה נטען כי מדובר במהלך שנועד לבצע שינויים בעקבות הביקורות השליליות לכאורה, אך כעת נודע כי זהו דווקא רצון המפיצה להרחיב את דמויותיהם של קייבל ודומינו לאחר שבחים שהתקבלו כלפיהם. צילומי השלמה הם דבר שבשגרה, אך במקרה זה מדובר בצילומים נרחבים שנקבעו לתקופת זמן של כמעט חודש. ולכן, ניתן לתהות ולעורר ספק.

טריילר חדש לסרט צפוי להשתחרר עוד בהמשך היום הנוכחי, והסרט עצמו ייצא לאקרנים ב-16 במאי. הציפייה גדולה, ונקווה שלא להתאכזב. לחדשות נוספות, עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.