המשחק "Red Dead Redemption 2" נדחה; וגם: מה יש למפתחת להגיד הפעם?

שוב זה קורה - אתמול Rockstar Games חשפה את תאריך ההשקה הרשמי של "Red Dead Redemption 2". בציוץ מטעמה, ובעדכון רשמי בנושא, המפתחת חשפה כי הוא ייצא לשווקים ב-26 באוקטובר 2018.

זה קצת יותר מאוחר ממה שציפינו. הרבה מאיתנו הניחו שנקבל טריילר עם תאריך השקה ב-E3, כאשר הזמן המשוער היה חודש יולי הקרוב, זאת למרות ההבטחה להשקה באביב 2018 מצד Rockstar. זה חוסר מזל אדיר שבו ניחן המשחק הזה עם הדחייה הזו, אבל אנחנו שמחים לקבל את תאריך השקה מוקדם מן הצפוי. זה מאוד סביר ש-Rockstar רצתה לחשוף את תאריך לפני סוף השנה הכלכלית הזו במרץ הקרוב, זאת כדי לעורר את המשקיעים.

בקצרה, זה מה שהיה ל-Rockstar להגיד לשחקנים: "שחקנים יקרים, אנחנו נרגשים להכריז ש-Red Dead Redemption 2 ישוחרר ב-26 באוקטובר 2018. אנחנו מתנצלים בפני כל אחד ואחת מכם שמאוכזבים מהדחייה הזו. בזמן שקיווינו לשחרר את המשחק מוקדם יותר, נדרשנו לקצת יותר זמן כדי להמשיך לפתח."

"אנחנו מאוד מודים לכם על סבלנותכם ומקווים שכשתשחקו במשחק, אתם תסכימו שההמתנה הייתה שווה. בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בצילומי המסך הללו מהמשחק. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשתף הרבה יותר מידע אתכם בשבועות הקרובים."


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.