"מריו" מגיע למסך הגדול!

לאחר משא ומתן ממושך, חברת משחקי הווידאו "Nintendo" ואולפני ההנפשה "Illumination Entertainment" חתמו על הסכם לשיתוף פעולה שיביא את זיכיון "Mario" למסך הגדול. 
תמונה קשורה


הפעם האחרונה בה צמד האחים האיטלקיים מריו ולואיג'י נראו על המרקע הייתה ב-1993, אז ".Super Mario Bros" היה לכישלון צורם. מאז, נעשו כמה וכמה ניסיונות להחייאתן של הדמויות. עם זאת, אף אחד מהם לא הצליח לקרום עור וגידים. כבר בנובמבר האחרון, העיתון "The Wall Street Journal" דיווח כי "Nintendo" קרובה להשגת הסכם עם "Illumination Entertainment" שיפיח חיים בשרברבים האהובים. ואמש, האישור הרשמי לדבר הגיע.

"Nintendo ו-Illumination משתפים פעולה בסרט אודות דמותו של מריו, בהפקתם של שיגרו מיאמוטו וכריס מלדנדרי!", נכתב בהודעה לעיתונות מטעמה של זו הראשונה. לבינתיים, לא ידוע דבר נוסף אודות הסרט העתידי. בהתייחסותו לדבר, טטסומי קימישימה הבטיח כי הפקתו של הפרויקט תצא לפועל עד 2020.

לוח הזמנים של "Illumination" עמוס למדי, ונמצא בתפוסה מלאה. בהמשך השנה יעלה לאקרנים "Dr. Seuss' The Grinch", ובשנה הבאה יגיע המשך ל"החיים הסודיים של חיות המחמד". עם זאת, דברים עוד יכולים לזוז ולהשתנות כדי לפנות מקום לזיכיון בעל הפוטנציאל הרב.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.