בעקבות ההצלחה המטאורית של "ג'ומנג'י", כריס ואן אולסבורג חתם על עסקה עם "20th Century Fox"

מדהים, איך שדברים יכולים להשתנות מקצה לקצה. העולם, בכל זאת, הוא מקום די מוזר. לפני שלושה חודשים בלבד, הקהל נרתע ואנליסטים ניבאו כישלון צורם ל"ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" כשמנגד הקהל ציפה בשקיקה ואנליסטים ניבאו הצלחה חסרת תקדים ל"ליגת הצדק". בימי ההווה, הדברים נראים אחרת לגמרי - החידוש לנוסטלגיה משנות ה-90 נושק להכנסות של כמיליארד דולרים וזוכה לשבחים מקיר לקיר, בעוד דווקא איחוד גיבורי-העל של DC בקושי הצליח לכסות את תקציבו ונקטל בכל מדיה אפשרית.

בזמן ש-".Warner Bros" עוברת תהפוכות ועתידה עומד בפני סימן שאלה, ב-"Sony" החלו כבר בתכנוניו של המשך. ההצלחה המטאורית של "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" בהחלט הצליחה להותיר חותם, וכעת "20th Century Fox" מנסה לתפוס על כך טרמפ.
Jumanji Author Signs Production Deal with 20th Century Fox


כריס ואן אולסבורג, יחד עם שותפיו העסקיים ויליאם טייטלר, טד פילד ומייק ובר, חתם על עסקת הפקה עם "20th Century Fox". העסקה מיועדת לטווח ארוך, ולפיה שני הצדדים ישתפו פעולה בעיבוד ספריו של אולסבורג למסך הגדול. הוא, כאמור, כתב את "ג'ומנג'י". אף על פי שזה נמצא בבעלותה של "Sony", בידיו הזכויות ל-15 ספרים אחרים.

פרט ל"ג'ומנג'י", ספריו של אולסבורג כבר הספיקו להיפגש עם המסך הגדול - "רכבת לקוטב" ב-2004, ו"זאתורה" ב-2005. כעת, בכוונותיה של Fox ליצור זיכיון בהתבסס על הספרים. מי יודע, אולי אפילו... יקום קולנועי? אולסבורג פנה לכמה וכמה מפיצות עם תכניותיו, ו-Fox הייתה זו שקפצה במהרה על ההזדמנות. העסקה הייתה קלה ומהירה, אך לא ברור מה יהיה עתידה לאחר שהמכירה לידי "Disney" תיכנס לתוקף.

טרם הוכרזו שמות תסריטאים או במאים המעורבים בדבר, וכך גם בנוגע לשחקנים. נחייה ונראה. בינתיים, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.