בלעדי: "McMafia" תושק בישראל בבלעדיות ב-Prime Video של Amazon, ב-2 בינואר!

סדרת הטלוויזיה "McMafia", המושפעת מרב המכר של העיתונאי מישה גלני, תושק בישראל בבלעדיות בשירות הזרמת המדיה Prime Video מבית Amazon ב-2 בינואר.
בדרמת הפשע המאורגן, אותה מביאים למסך חוסיין אמיני ("כנפי היונה", "שתי פנים לינואר") וג'יימס ווטקינס ("האישה בשחור"), מככבים ג'יימס נורטון ("מלחמה ושלום"), דייוויד סטראתיירן ("לילה טוב ובהצלחה") וג'ולייט ריילנס ("הניק"). עוד מופיעים בה, כחלק מצוות שחקנים בינלאומי, פיי מרסיי ("לאהוב את נינה") ואלכסיי סרבריאקוב ("לוויתן").

העלילה פורשת את סיפורו של אלכס גולדמן (נורטון), בנו של גולה רוסי ומאפיונר לשעבר, שהעביר את כל חייו הבוגרים בניסיון לברוח מצל עברו הפלילי. בעוד הוא בונה עסק חוקי ומתחיל לסדר את חייו יחד עם חברתו רבקה (ריילנס), עברו המשפחתי שב ומאיים עליו ועל בת זוגו בצורה רצחנית, והוא נאלץ להתעמת עם ערכיו ולהגן על אהוביו.

בראד ביל, סגן נשיא מחלקת רכישת התוכן של Prime Video, אמר כי "זהו סיפור בינלאומי משכנע שמנויי השירות בכל העולם יאהבו". הסדרה, אגב, תובא ללקוחות ביותר מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם. עוד הוא הוסיף וציין כי "הסדרה מסתמכת על כותבים מוכשרים וצוות מכובד, ומהווה תוספת מצוינת למאגר סדרות האיכות הזמינים באופן בלעדי בשירות". פול דמפסט, נשיא מחלקת השווקים הבינלאומיים של רשת BBC, אמר כי "עם צוות כותבים מבריקים וכוכבים מוכשרים ואטרקטיביות בינלאומית – ל-'McMafia' יש את כל המרכיבים של קלסיקה עכשווית".

כאמור, הסדרה תופץ על ידי Amazon דרך שירות הזרמת המדיה Prime Video, והיא תגיע ליותר מ-200 מדינות ואזורים ברחבי העולם. בישראל, היא תושק בבלעדיות בשירות ב-2 בינואר. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.