חיים על הקצה: "Yes Edge" - כל הסדרות המדוברות, הבועטות והנועזות

כהמשך להתבססותה על שוק הטלוויזיה בישראל, חברת הלוויין "Yes" הודיעה כי חתמה על הסכמי זכויות שידור בלעדיים עם רשתות "FX" ו-"Showtime". רגע לפני תחילתה של 2018, בערב ה-31 בדצמבר, החברה תעלה למסכים בהשקה חגיגית ערוץ חדש, "Yes Edge", בוא היא תשדר את התכנים האקסקלוסיביים.
תוצאת תמונה עבור ‪Yes‬‏
הערוץ ייפתח עם בכורה עולמית לעונתה השנייה של "פאודה", אחת מההצלחות הטלוויזיוניות הישראליות הגדולות ביותר בכל הזמנים. מיד לאחר מכן, ינתחו עוד לא מעט בכורות ענק, היישר מהרשתות האמריקאיות - "הרצח של ורסצ'ה", "אויבים: צ'ארלס ודיאנה" ו"פוזה"של ראיין מרפי, "צוחקים" של ג'ים קארי ומישל גונדרי, "הבריחה מדאנמורה" של בן סטילר, "אמון" של דני בויל, "השיי" של לאנה ווית' ו-"Mayans MC" של קורט סאטר. בכל אלו, תוכלו למצוא בצוותי השחקנים שמות גדולים כדוגמת פנלופי קרוז, ריקי מרטין, בניסיו דל טורו, פטרישיה ארקט, הילרי סוואנק ודולנד סאת'רלנד.

ומהאיים הבריטיים, יגיעו כרוח סערה "לרצוח את המלך", "שקרן/שקרנית", "חף מפשע" ו"רליק". ומלבד כל הדרמות האלו, יינתן גם לא מעט הומור - "תפוס את שורטי", "מפורסם כמו לבן", "The Orville" ו"סינגל מילפית". ואם כל זאת לא מספיק, יצטרפו למבחר גם עונות חדשות של "הומלנד", "מליארדים", "אטלנטה", "לגיון", "ריי דונובן", "הויקינגים" ו"אימה אמריקאית".

ספריית התוכן החדשה, המוערכת בכ-700 שעות שידור של כ-70 סדרות ועונות חדשות, תובא בבלעדיות מוחלטת ללקוחות "Yes", ותעלה לשידור באפיק 18 כערוץ "Yes Edge", החל מ-22:00 ב-31 בדצמבר. זהו ערוץ הסדרות החמישי של החברה, המצטרף, בין היתר, ל-"Yes Comedy" ו-"Yes Drama", ומחזק את מעמדה כשולטת הבלתי מעורערת בייבוא תכני חוץ.

לערוץ, אגב, תתלווה קטגוריית VOD חינמית שתכיל את כל סדרותיו, ולכבוד עלייתו, כולן יהיו זמינות לצפייה רציפה של כל הפרקים בבינג'. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.