שירות הזרמת המדיה של דיסני יושק ב-2019 ויכלול בו הפקות מקור

|מאת: נהוראי כחלון|

דיסני ממשיכה לספק לנו עוד ועוד כותרות, ונראה כי אין בה אף רגע דל. השבועות האחרונים היו רועשים למדי סביב החברה, החל מהסכסוך אליו נקלעה עם העיתון "New York Times" ועד לחדשות המרעישות של ההיתכנות לרכישת "Fox", וכעת ניתן להתהדר בחדשות נוספות ומשמחות למדי - כהמשך להצהרה המרעישה אודות תכניתה להסיר את כל תכניה משירות הזרמת המדיה של "Netflix", כפי שנחשף בקיץ האחרון, כעת נודע כי היא נמצאת בשלבי הקמה של שירות עצמאי, וכי אליו היא תעביר את כל תכניה וגם תיצור עבורו הפקות מקור.
תמונה קשורה
באוגוסט האחרון, בהצהרה מרעישה שעוררה לא מעט הדים, נודע כי דיסני אינה מעוניינת עוד בשיתוף הפעולה עם שירות הזרמת המדיה של Netflix, וכי היא מתכוונת להסיר ממנו את כל תכניה. כלומר, כל סרטי "Walt Disney Pictures" ,"Pixar" ,"Lucasfilm" ו-"Marvel Studios", וכן גם סדרות הטלוויזיה, יוצאו מהשירות. זאת, כך היא הודיעה, במטרה להקים שירות עצמאי, אליו היא תעביר את כל תכניה. מאז, לא הרבה דובר על אותו המהלך, שנותר בערפל.

אמש (חמישי), כחלק מפגישת המשקיעים ובעלי המניות של החברה, נחשפו חלק מהתכניות לעתיד, ששופכות אור על שיתרחש. היו"ר והמנכ"ל, בוב איגר, סיפק חדשה מרעישה בהחלט, ועורר הדים רבים ולא מעט עניין. כהודעתו, השירות יושק ב-2019, וייקחו בו חלק כל חטיבות ההפקה של החברה. ראשית, כמובן, יועברו אליו מ-Netflix התכנים השונים, ואליהם יצטרפו, כך נחשף, גם הפקות מקור.

המחזמר "היי סקול מיוזיקל", שכבש את הנוער של תחילת שנות ה-2000, יתחדש, וישוב ללב המסכים לאחר כעשור, יחד עם סדרת טלוויזיה חדשה, בהפקת "Walt Disney Pictures". הלהיט "מפלצות בע"מ", ממנו התחנכו עשרות אלפי ילדים, יתהדר גם כן בסדרה חדשה, בהפקת "Pixar". וכמובן, איך לא, גם היקום הקולנועי של "Marvel Studios" יתהדר בסדרה חדשה. גם דמויות "הדפנדרס", ובניהן דרדוויל, יצטרפו לשירות, וירדו מ-Netflix. אך בגולת הכותרת, זו ההודעה המרעישה אודות סדרה חדשה ביקום "מלחמת הכוכבים", בהפקת "Lucasfilm", שבניגוד לכל הקודמות בזיכיון, שהיו מונפשות, תהיה בלייב-אקשן, ותזכה לתקציב עתיר.

בהחלט, ניתן לחכות. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.