כמיטב המסורת, יום הקולנוע - סרט ב-10 שקלים

מידי שנה, תעשיית הקולנוע בישראל יוצאת באירוע מיוחד, בו כל הכרטיסים לסרטי הקולנוע השונים נמכרים ב-10 שקלים (קצת יותר, 18, לתלת-מימד). אחרי יום הקולנוע הישראלי (ב-6 בספטמבר), בו הכרטיסים נמכרו בצורה זהה, אם כי רק לסרטים ישראליים. ומחר (ה-30 בנובמבר), יתקיים יום הקולנוע, בו יהיה ניתן לצפות במחירי רצפה בכל הסרטים השונים שרצים כעת על המרקע.
תוצאת תמונה עבור יום הקולנוע

ביום הקולנוע משתתפים כ-40 בתי קולנוע, אלו מהרשתות "רב חן", "לב", "יס פלנט" ו"גלובוס מקס" וגם "סינמה סיטי", הן חברות בהתאחדות ענף הקולנוע. כל הסרטים, ללא שום הבדל, יהיו זמינים לצפייה במחיר המיוחד - 10 שקלים. אלו מכם שירצו לצפות בתלת-מימד יאלצו לשלם קצת יותר - 14 ללא משקפיים, ו-18 עם.

וכמובן, שאין זמן טוב יותר בשנה לחגוג בו את המרוקע מאשר בתקופה הזו, בה כל שוברי הקופות המובחרים מוקרנים בבתי הקולנוע. ועם זאת, מגיעות כמובן המלצות הצפייה ליום זה.

נתחיל ב"ליגת הצדק", שממשיך בצורה ישירה את "באטמן נגד סופרמן". אז, ברוס ויין (בן אפלק, בעוד הופעה מוצלחת כאביר האפל) והעולם עדיין כואבים את מותו הטרגי של סופרמן, ומנסים להתאושש מהאבדן. כשפלישת חייזרים בפתח, בהנהגתו של סטפנוולף, מאיימת על גורלו של העולם, על ברוס לגייס צוות של גיבורי-על כדי שיתמודד עם האיום. את הביקורת שלנו תוכלו לקרואי פה (זהירות - ספוילרים!).

נעבור ישירות לסרט גיבורי-על נוסף, אך מיקום קולנועי שונה, לא אחר מאשר "תור: ראגנארוק". תור כלוא בצד השני של היקום ללא הפטיש שלו ומוצא את עצמו במירוץ נגד הזמן כדי לחזור לביתו, אסגארד, כדי לעצור את חורבן העולם שלו ולהציל את הציביליזציה מפני איום חדש, רב עצמה ואכזרי. אבל קודם, הוא חייב לשרוד בתחרות גלדיאטורים קטלנית נגד בעל בריתו לשעבר ועמיתו לנסגורוקמים – הענק הירוק. ביקורת נרחבת, שלנו, תוכלו לקרוא פה.

ונמשיך לדרמת המתח "רצח באוריינט אקספרס" בכיכובם של ג'וני דפ ופנלופה קרוז, בהתבסס על ספרה המפורסם של אגתה כריסטי. מה שמתחיל כנסיעה רגילה ברכבת מפוארת דרך אירופה, הופך במהירות לאחד המותחים הכי אלגנטיים, מסתוריים ומרגשים שסופרו אי-פעם. הסרט מביא את סיפורם של 13 זרים על רכבת בה כולם חשודים ברצח, ועל אדם אחד, הנמצא במירוץ נגד הזמן, לפתור את החידה לפני שהרוצח יכה שנית.  

ולבסוף, נקנח עם קומדיה ישראלית, של לא אחרים מאשר יוצרי "עספור", הלא הם חנן סביון וגיא עמיר - "מכתוב".
 הסרט מגולל את סיפורם של סטיב ו"צ'ומה", צמד גובים קשוחים בארגון פשע ירושלמי, שאירוע מכונן בחייהם גורם להם לעשות תפנית ולהחליט להגשים לאנשים משאלות מפתקים שהם שמים בכותל. מדובר, בהחלט, בסרט מצחיק נורא ומומלץ לכל מי שמכיר את הצמד.

יחד עם זאת ישנם עוד סרטים רבים שניתן לצפות בהם ביום הזה. אני, באופן אישי, מתכנן לראות יותר מסרט אחד, כי אירוע כזה יש רק פעם בשנה ושווה לנצל אותו עד הסוף. את המחירון של שאר סוגי הכרטיסים ניתן לראות פה.


לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.