5 משחקים חדשים נוספו לתכנית התאימות לאחור ב-Xbox One ו-7 אחרים בדרך ל-Xbox Game Pass

|מאת: תומר בראשי|

מיקרוסופט מוסיפה 5 משחקים חדשים לתכנית התאימות לאחור שלה, בין היתר במסגרת שחרור משחקי החינם של חודש נובמבר עבור מנויי Xbox Live Gold. למי שעדיין לא מכיר - תכנית התאימות לאחור היא תכנית שבמסגרתה מיקרוסופט מנגישה משחקי Xbox 360 והופכת אותם לזמינים גם על גבי ה-Xbox One. בנוסף, גם מנוי המשחקים Xbox Game Pass של החברה יתחזק בקרוב עם 7 משחקים חדשים.
אם אתם במצב רוח לשחק קצת בתור אינדיאנה ג'ונס, המשחק Deadfall Adventures הצטרף גם הוא לתכנית התאימות לאחור. המשחק הוא משחק יריות מגוף ראשון שמשלב אלמנטים ממשחקי הרפתקאות-אקשן בסביבה אקזוטית ומסוכנת. כדי לתת לנו עוד סיבה לשחק במשחק, הוא יהיה זמין בחינם החל מה-16 בחודש לחברי ה-Xbox Live Gold כחלק מהמשחקים החינמיים של נובמבר.

אך אם הסגנון הזה פחות מתאים לכם ואתם רוצים לחוות קצת יותר מימיו המוקדמים של ה-Xbox 360, גם Mutant Storm Reloaded הצטרך לתכנית. המשחק הוא משחק קלאסי בסגנון משחק יריות משנות ה-80 עם גרפיקות מאוד צבעוניות.

ביחד איתו גם המשחקים Yosumin Live ,Girl Fight ו-Zero Day Attack on Earth הצטרפו לתכנית אז אם אחד מהם מעניין אתכם אל תבזבזו זמן ותנצלו את הצטרפותם לתכנית על מנת לשחק בהם.

בעניין Xbox Game Pass - להלן רשימת 7 המשחקים החדשים שהצטרפו למנוי המשחקים של מיקרוסופט ויגיעו אליו החל מה-1 בנובמבר:
*Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
*Halo Wars Definitive Edition
*Resident Evil HD
*Oddworld: New ‘n’ Tasty
*The World of Van Helsing: Deathtrap
*Mega Man 9
*Sky Force Anniversary

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.