מ-Marvel ל-DC - זאקרי לוי יגלם את שאזאם ביקום הקולנועי של DC

|מאת: מתן קציר|

אחרי לא מעט שמועות וספקולציות אודות השחקן שיגלם את דמותו המסקרנת של קפטן מארוול בכבודו ובעצמו ביקום הקולנועי של DC, ובתזמון מעניין רגע לפני עליית הסרט "ליגת הצדק" לבתי הקולנוע, הגיע הליהוק המפתיע והמעניין בדמותו של צ'אק בכבודו ובעצמו, השחקן האמריקאי יהודי זאקרי לוי.
לוי בן ה-37, יגלם את דמותו של גיבור העל שאזאם, האלטר-אגו של בילי בטסון, ילד בן 14 שמקבל מהמכשף שאזאם את האפשרות להפוך לגיבור העל קפטן מארוול (לאחר ש-DC קנו את זכויות היוצרים לדמות, שמו שונה ל-"שאזאם" בעקבות הדמות בעלת השם הזהה של המתחרה הגדולה שלה - Marvel) שמקבל את כוחותיהם של האלים - שלמה, הרקולס, אטלס, זאוס, אכילס ומרקורי, כשהוא משנה את צורתו לגיבור העל בעת אמירת המילה "שאזאם".

את הסרט "שאזאם" יביים דייוויד סנדברג שכבר החל את העבודות על הסרט שישוחרר באפריל 2019 כסרט השביעי ביקום הקולנועי של DC. לא ברור האם דווין "דה רוק" ג'ונסון, שלוהק כבר ב-2014 לגלם את בלאק אדם, הנבל המפורסם ביותר של שאזאם, יבצע הופעת אורח בסרט של שאזאם, שכן הוכרז על פיתוח סרט סולו לדמותו המעניינת לא פחות של בלאק אדם.

אין ספק שמדובר בליהוק מפתיע מצד DC, שכן לוי מפורסם בזכות תפקידים קומיים יותר, מתפקידיו המפורסמים אפשר למצוא את דמותו האהובה כצ'אק מסדרת הטלוויזיה בעלת אותו השם ואף ביקום הקולנועי של Marvel כחברו הטוב ושותפו האסגרדי של תור - פנדרל, אותו גילם ב-"תור: העולם האפל" ובשבוע הבא נוכל לראות אותו מסיים ככל הנראה את דרכו ב-Marvel ב-"תור: ראגנארוק".

אגב, לא מדובר בשחקן הראשון שעובר מהיקום הקולנועי של Marvel, ומהעולם של תור בפרט, ליקום הקולנועי המתחרה של DC. תחילה עשה זאת השחקן הבריטי אדוואלה אקינואויה אגבאג'ה שגילם את דמותו של הנבל קורס בסרט "תור: העולם האפל" ולאחר מכן גילם את דמותו של קילר קרוק ב-"יחידת המתאבדים" של DC.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.