היוצר של PlayerUnknown's Battlegrounds אומר שמצב סיפור אינו בדרך כרגע והוא מעוניין ב-Cross-Play

|מאת: תומר בראשי|

במהלך סשן שאלות ותשובות שנערך ב-Reddit מוקדם יותר השנה, ברנדן גרין, היוצר של PlayerUnknown's Battlegrounds, ציין שהוא רוצה לחקור את הרעיון של מצב סיפור עבור המשחק המאוד פופולרי שלו וזה הוביל להמון כותרות. למרות האמירה הזו, כעת גרין רוצה שכל השחקנים ידעו שאם וכאשר יהיה מתישהו מצב סיפור ב-PlayerUnknown's Battlegrounds, זה יהיה עוד הרבה מאוד זמן.

הנושא צץ היום בכנס PAX AU (אוסטרליה) כאשר גרין אמר ש-PlayerUnknown's Battlegrounds מלא בסיפור רקע משלו. 
גרין ציין בכנס שהוא אכן כתב קצת סיפור רקע עבור האי של המשחק, אך זה היה על מנת לתת לאמנים ולגרפיקאים הבנה בסיסית של החזון שלו למשחק כדי שהם ייצרו סביבת משחק אותנטית ואמינה. 
זה באמת יכול להיות מעניין לגלות את סיפור הרקע של המשחק ומצב סיפור יכול באמת להיות דרך די טובה לגלות ולחקור אותו. אך זה לא קורה... עדיין.

גרין אמר: "בגלל הסיפור של האי במשחק, היה לי רעיון למשהו שחשבתי שיהיה מצב סיפור לשחקן יחיד די מגניב או אפילו לצמד שחקנים ב-Co-Op. אין לנו משאבים, אין לנו זמן ואין לנו שום תכניות להוסיף משהו כזה למשחק כרגע. מצב סיפור לשחקן יחיד אינו מגיע ל-PlayerUnknown's Battlegrounds."
יכול להיות שזה לא יהיה ככה לנצח כי גרין אמר ש"יום יבוא ואולי הוא ירצה" לחקור את הסיפור של PlayerUnknown's Battlegrounds. עדיין לא בטוח להניח שזה יהיה בצורה של מצב סיפור במשחק.

בראיון נוסף, גרין ציין שהוא רוצה להביא תמיכה של Cross-Play ל-PlayerUnknown's Battlegrounds. המשחק זמין כעת בגישה מוקדמת במחשב האישי ויגיע ל-Xbox One מאוחר יותר השנה.
הוא אמר ש"בגלל שהחוויה תהיה מאוד דומה על המחשב האישי ועל ה-Xbox One, היינו מאוד רוצים לראות את השחקנים מכל הצדדים הללו משחקים יחד. הדרך שבה ניישם את זה היא שיחה ליום אחר."

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.