סוני תכריז השבוע על 7 משחקים חדשים לגמרי

|מאת: תומר בראשי|

חברת סוני שבבעלותה נמצא כל אגף ה-PlayStation הולכת להכריז על 7 משחקים חדשים השבוע. החברה הכריזה בפוסט בבלוג הרשמי שלה היום שהאירוע שלה במסגרת שבוע המשחקים בפריז "יכלול הכרזה של 7 משחקים חדשים לחלוטין."
החברה הוסיפה ואמרה שמתוך המשחקים הללו יהיו רק משחקים ל-PS4 ול-PSVR. ניתן לצפות לחדשות בנושא ממש בקרוב מכיוון שהאירוע של סוני בשבוע המשחקים בפריז הוא ממש ביום שני הקרוב בשעות הערב.

החברה הבטיחה בפוסט לתת לנו "מבט בלעדי לגל המשחקים הענקיים הבא שיגיע לעולם ה-PlayStation" ולאחר מכן כאשר האירוע ייגמר החברה תמשיך לשדר דרך האינטרנט מידע נוסף שיכניס אותנו אפילו עמוק יותר לאותן החשיפות הטריות.

בכיר בחברה בשם סיד שומן הלהיב אפילו יותר את כלל המעריצים ואמר "שזה הולך בהחלט להיות יום משוגע." אם זה לא מספיק לכם כדי להתלהב אז הפוסט בבלוג הרשמי של החברה הוסיף ואמר "E3 היה רק חצי מהסיפור."

זה בהחלט מלהיב מכיוון שהאירוע של סוני ב-E3 כלל הכרזות די גדולות כמו רימייק של Shadow of the Colossus, תקופת יציאה ל-God of War והצצה ראשונה למצב מרובה-המשתתפים של Call of Duty: WWII. אם כל זה היה רק חצי אז השבוע בהחלט אמור להיות מסעיר.

האירוע של סוני בשבוע המשחקים בפריז ישודר באינטרנט בערך בכל מקום ומן הסתם בעמוד ה-YouTube הרשמי של החברה.

מה אתם מצפים לראות בשבוע הקרוב מהחברה הנהדרת הזו או מכל חברה אחרת? ספרו לנו בתגובות למטה ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.