מדריך צפייה: אנימות נבחרות לצפייה בנטפליקס ישראל

|מאת: מערכת האתר|

אז מה היא בכלל אַנִימֶה? מדובר באנימציה שמקורה ביפן ומאפייניה ניתנים לזיהוי כאנימציה יפנית אותנטית. פירוש המילה ביפנית היא אנימציה, ללא התייחסות לארץ המוצא. למעשה, אנימה היא סדרה או סרט אשר נוצרו בשימוש של טכניקות אנימציה דו-ממדית או תלת-ממדית בסגנון ייחודי של איורים בעלי מאפיינים פיזיים ברורים לדמויות (מאנגה). סגנון זה מתאפיין בעיניים גדולות במיוחד, אף ופה קטנים ושיער מעוצב באופן קיצוני וצבעוני, אם כי אמנים מסוימים שומרים על מאפיינים יותר ריאליסטיים.
 כידוע לכם, אנימה זמינה לצפייה במגוון רחב של מקורות, הפעם נתמקד במקור אחד מסוים והוא נטפליקס, או שאולי נכון יותר להגיד נטפליקס ישראל. להלן תמצאו רשימה מפורטת של אנימות שניתנות לצפייה בנטפליקס.

*"מספר זיהוי 0" (סדרה) – הפקת מקור חדשה של נטפליקס אשר יצאה ב-06.10.

בקצרה: בעיצומו של תרגיל שטח בהפעלת איי-מאשינס, תלמידת 'אקדמיית הברית', מאיה מיקורי, נזרקת להרפתקה שונה לחלוטין.

בעתיד הרחוק, הגילוי של מינרל חדש בשם אוריכאלט מאפשר לאנושות להתרחב מעבר למערכת השמש. עם התפתחותו המתמדת של המינרל אוריכאלט, האנושות פיתחה מאשינים - רובוטים הפועלים בסביבות קיצוניות. פונקציית I-Machines מתפתחת גם היא ומתבצעת על ידי העברת תודעתו של הטייס האנושי לתוך מערכת ההפעלה של הרובוט; במובן הזה, האדם בעצם הופך למכונה. בעוד סטודנטית של אליאנס בשם מאיה מיקורי נמצאת באמצע שימוש במערכת ההפעלה של I-Machine, היא מעורבת באירוע עם שודדי ים, ובסופו של דבר משרתת כחברה בצוות שנמצא בחללית של חברת חפירה. הסדרה מציגה את ההרפתקה של מאיה מיקורי.

*"קסטלווניה" (סדרה) – הפקת מקור של נטפליקס. קסטלווניה היא סדרה על משחקי פעולה-הרפתקאות-אימה שנוצרו ופותח על ידי Konami.

בקצרה: צייד ערפדים נאבק להציל עיר נצורה מפני צבא של חיות מסתוריות הנשלטות על ידי דרקולה בכבודו ובעצמו, במרכז העלילה נמצאת משפחת בלמונט, שבט של ציידים ערפדים, והמאבק שלהם עם דרקולה.

הבא בתור של ציידי ערפד הוא טרבור בלמונט אשר נקרא לפעולה כאשר דרקולה נמצא על ידי כמה מחסידיו (אשר הוא טבח מיד והקריב בעבור השירותים שלהם). לדרקולה היו עתה שתי מטרות, לכסות את העולם בחשכה ולהרוס אחת ולתמיד את משפחת בלמונט. טרבור, נעזר בשלושה לוחמים אמיצים: גראנט דאנאסטי, סיפא בלנדס ואלוקארד, בנו של דרקולה. בעזרתם, הוא נלחם בדרקולה, ומנסה להשיב את אמונתם של תושבי רומניה, במטרה להפוך את המקום שוב לביתו של הבלמונט.

*"אשמה!" (סרט) – הפקת מקור של נטפליקס.

בקצרה: בעיר עצומה שמשכפלת את עצמה ונחושה לחסל כל דבר חי, מתבודד מסתורי בשם קילי יוצא להוביל את שארית האנושות המייחלת לשרוד.

בעתיד הטכנולוגי הרחוק, הציוויליזציה הגיעה לצורתה האולטימטיבית. אלא ש"זיהום" מהעבר גורם למערכות האוטומטיות לשבוק חיים, וכתוצאה מכך מבנה רב-ממדי של העיר המשכפל את עצמו לכל הכיוונים. עכשיו איבדה האנושות את הגישה לבקרת העיר, והיא נרדפת ומטוהרת על ידי מערכת הביטחון שלה עצמה הידועה בשם "ההגנה". בפינה זעירה של העיר, מובלעת קטנה הידועה בשם "דייגים אלקטרונים" עומדת בפני הכחדה סופית, לכודה בין האיום של אמצעי השמירה לבין אספקת המזון ההולכת ופוחתת. נערה בשם זורו יוצאת למסע כדי למצוא מזון לכפר שלה, וכך היא גורמת בטעות למגדל תצפית לשים לב לתזוזותיה, ליצור הגנה ולחסל את האיום - היא עצמה. כשכל חבריה מתים וכל נתיבי הבריחה חסומים, הדבר היחידי שיכול להציל אותה עכשיו הוא הגעתו הפתאומית של קילי הנווד, בחיפושו אחר גני הטרמינל, המפתח להחזרת הסדר לעולם.

*"שבעת חטאי המוות" (סדרה) – הפקת מקור של נטפליקס.

בקצרה: רודנים משתלטים על הממלכה והנסיכה המודחת יוצאת למסע בעקבות חבורת אבירים רשעים שהתפרקה. אולי הם יוכלו לעזור לה לשוב אל כס המלוכה.

שבעת חטאי המוות היו פעם קבוצה של אבירים באזור בריטניה, כאשר הם מוחרמים אחרי שהם לכאורה תכננו להפיל את ממלכת ליאונס. התבוסה וההיעלמות שלהם קשורה לאבירים הקדושים, אבל שמועות על כך שהם עדין בחיים ממשיכות להיות נפוצות. עשר שנים מאוחר יותר, האבירים הקדושים ביצעו הפיכה בבריטניה ותפסו את המלך, כך הם הופכים את עצמם לשליטים העריצים החדשים של המדינה. הנסיכה השלישית, אליזבת, מתחילה במסע למצוא את שבעת האבירים החוטאים בכדי לגייס לעצמה בחזרה את הממלכה.

*"Kuromukuro" (סדרה) – הפקת מקור של נטפליקס.

בקצרה: כשמכה תוקף מרכז מחקר, הסטודנטים, הטייסים והחוקרים מוכרחים להשיב מלחמה כשלרשותם חפצים מסתוריים וסמוראי צעיר.

בעולם פנטזיה שבו רובוטים והאנושות מתקיימים, קורמאוקרו מערבב קיום עכשווי ודמיון חדשני עם מסתוריות אנושית. ביפן העכשווית, מבנה מחקר נבנה בראש של רובוט ענק שהתגלה מתחת לאדמה 60 שנים קודם. למרות שהרובוט והמעבדה לא היו בשימוש מאז שנמצאו, הירומי שיראנא (Hiromi Shirahane), ראש המחקר, פיתח את מכה (Mecha) המבוסס על טכנולוגיה מוזרה וייחודית. הכול משתנה כאשר מטאור גדול מכה על הארץ וכך מפצל את מרכז המעבדה ומקומות מסביב לעולם. יוקינה מבקרת במתקן המחקר כאשר הרובוט מתחיל את המתקפה. במהלך הסיפור יוקינה (Yukina), קיננוסקוי (Kennosuke), הטייסים והחוקרים באומות המאוחדות של קורובה (Kurobe) יוצאים למסע שישפיע על חייהם ועל העולם.

*"גאנסלינגר גירל" (סדרה)

בקצרה: על פני השטח נראה שסוכנות הרווחה מסייעת לתלמידות בית ספר שהתייתמו מהוריהן, אך בפועל, הסוכנות הופכת אותן לסוכנות חשאיות קטלניות.

"גאנסלינגר גירל" היא אנימה קלאסית שחוצה מגוון ז'אנרים בצורה מעניינת ומקסימה. מדובר בשילוב של תוכן מסתורי, עם המון דרמה אנושית. באנימה הזו, ילדות צעירות נלקחות מסיטואציות נוראיות בחייהן על ידי ארגון ממשלתי חשאי, והן לומדות מחדש להיות סוכנות. האנימה מתרחשת באמצע המאה ה-20 באיטליה, כשהאויבים המרכזיים הם גאנגסטרים שונים מהמאפייה האיטלקית. את הילדות מאמנים ללמוד צורות שונות של אמצעי הריגה ולרוב משפרים את הגוף שלהם באמצעות טכנולוגיה. לאחר מכן הן מוקצות לאחראי שעוזר להן באימונים ועם משימות. האנימה הזו יוצרת שינוי באנימות המוכרות, במקום תלמידות חמודות שדואגות לגבי בנים או בובות, הילדות האלו צריכות לדאוג לעצמן ולדאוג לא להיהרג במשימה הבאה. אבל הן עדין ילדות, ילדות עם רגשות.

*"מושי-שי" (סדרה) 

בקצרה: סיפור על גבר מסתורי בעל כוח מיוחד המאפשר לו לראות יצורים ערטילאיים החיים בהרמוניה עם הטבע.

מבוסס על סידרת מנגה פופולרית, "מושי-שי" עוקבת אחרי גבר בשם גינקו שמטייל ברחבי יפן כדי לחקור 'מושי', רוח פרימטיבית שעושה צרות במציאות. בשונה מהשם, מושי-שי רגוע בצורה מוזרה, כמעט פסטורלי. הטיולים של גינקו רגועים ואפיזודיים, ואף פעם לא נשארים יותר מידי במקום אחד. אין הרבה משקל לשום דבר, דבר שעושה את הסדרה ממש טובה בכדי להירגע ביום סגרירי. יש גם מוסיקה רגועה ביחד עם השלג המצויר הכי יפה שצולם בסדרה.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.