טריילר ראשון ל"המעניש" של נטפליקס ו-Marvel

|מאת: לידור אטיאס|

הטריילר הראשון "המעניש" פה. הסדרה העתידית של נטפליקס ו-Marvel אשר מציגה את ג'ון ברנטל חוזר לתפקיד פרנק קאסל / המעניש אחרי שגילם אותו ב"דרדוויל". המעניש הוא אנטי גיבור שלוקח את החוק לידיים ולא רואה בעיניים. הטריילר הראשון מראה שהסדרה עומדת להיות אלימה בדיוק כפי שהמעריצים מצפים שהיא תהיה. את תאריך ההשקה נטפליקס שומרת לעצמה, אבל בנתיים תוכלו ליהנות מהשיר הקלאסי של מטאליקה, "One" במהלך הטריילר.
לצד ברנטל מככבת בסדרה גם דבורה אן וול בתפקיד קארן פייג'. בסדרה יככבו גם קורטיס הויל, אבון מוס-בכרך, דיוויד ליברמן, מייקל נתנזון, סאם סטיין וג'יימי ריי ניומן.

ברנטל הוא השחקן הרביעי (כן, הרביעי) שמשחק את המעניש, לאחר שלנעלי הדמות המיוחדת הזו כבר נכנסו בעבר דולף לונגרן, תומאס ג'יין וריי סטיבנסון ב-3 גרסאות הקולנוע הקודמות. בראיון שערך לאחרונה ברנטל עם "Entertainment Weekly", הוא אישר שהסדרה הזו תהיה האפלה ביותר של Marvel עד כה.

"העונה הזו נעשית יותר ויותר אפלה ככל שהיא מתקדמת, זה נעשה יותר ויותר אפל ויותר מרטיט," הוא אמר. "הסדרה לוקחת אתכם למסע של פרנק בהיותו יותר ויותר אנושי שוב ואז בחזרה לאחור עוד ועוד ואז חזרה למה שעובד עבורו, והמקום שאליו הוא פחות או יותר שייך, ואני חושב שזה מקום של התבודדות ושל אופל והרס. זה הולך להיכנס למקום אפל וברוטלי כמו שלא ראיתם בעולם של Marvel, אני יכול להבטיח לכם את זה."

ברנטל גם דיבר על לשחק דמות שגם אכזרית וגם מצד שני משחקת תפקיד של גיבור שהקהל אמור לעמוד לצדו. "אני חושב שיש קצת מפרנק בכולנו," הוא חשף. "כולנו עוברים שלבים של אופל, חרטה ובושה, ואנחנו מסתבכים ועושים טעויות, אז אני חושב שלכוון על זה לגמרי ולחפור אל תוך הפצע זה מה שעושה אותו מעניין."
מה אתם חושבים על כל זה? האם אתם חושבים ש"המעניש" תהיה טובה ותספק את הסחורה כמצופה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.