באג ב-NBA 2K18 גורם למחיקת השחקן האישי ואובדן ההשקעה

|מאת: לידור אטיאס|

בסוף השבוע האחרון הגיעו בזה אחר זה שני משחקי הכדורסל הגדולים של השנה, NBA 2K18 ו-NBA Live 18. בעוד שבמקרה של הכותר של EA ניכרת השקה חלקה וסולידית למדי, דווקא הכותר שנחשב למוביל ומגיע מ-2K נראה כסובל מחבלי לידה ומאכזב מאוד עבור המעריצים.
על הבאגים והבעיות של המשחק עוד אדבר בפירוט רב בסיקור שלי על המשחק הזה, אבל כרגע ניכרת בעיה אחת שהיא בסטנדרט עולמי וקשורה ליסודות המשחק. הבעיה הזו מונעת משחקנים להשקיע ולשחק ב-MyCareer כפי שבטח היו רוצים, וכרגע לא נראה פתרון באופק.

מדובר בבעיה במשחק, שבו, בעקבות באג, לאחר הפעלת MyCareer בפעם הראשונה וביצוע של מספר משחקים, בסופו של דבר כשתפעילו אותו בפעם השנייה השחקן יימחק.

חושבים שזה לא כזה נוראי? ספרו את זה לאנשים שהשקיעו אקסטרה כסף בגרסאות מיוחדות או VC כדי להביא את השחקן שלהם לרמה טובה מספיק בשביל משחקי הרחוב. כל ההשקעה שלהם ירדה לטמיון.

הבעיה הפכה לנפוצה הרבה בזכות עמוד הפייסבוק של המשחק, שם, מסיבה כלשהי, מרבה 2K לפרסם פוסטים המציגים עסקים כרגיל, כולל הצהרה על כך שזה המשחק הטוב בסדרה, כשבפועל, אם תסתכלו רק על הפוסטים עוד תטעו לחשוב שהכל בסדר.

כשנכנסים לסצנת התגובות מגלים שהמצב שונה בתכלית וכי אנשים רבים מתלוננים על אובדן השחקן שלהם. בדקתי את הנושא והבעיה אכן מתרחשת (הבדיקה בוצעה בגרסת ה-PS4 של המשחק). עד כה נראית התייחסות אפסית לתגובות הללו ואנשים טוענים להתעלמות מהמוקד הטכני של החברה.

יחד עם זאת, מכיוון שהמשחק הושק בהשקת סוף שבוע, מן הסתם שהעובדים אינם זמינים לרשות השחקנים ורק החל ממחר יחלו לעבוד על הנושא. מכיוון שמדובר בבעיה כל כך מרכזית, יש להניח כי היא תיפתר בעדכון בקרוב.

המשיכו להתעדכן עמנו לגבי NBA 2K18 עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.