מדהים: שיא כל הזמנים של שחקנים המשחקים בו זמנית במשחק אחד ב-Steam נשבר על ידי PlayerUnknown's Battlegrounds

|מאת: לידור אטיאס|

PlayerUnknown's Battlegrounds ממשיך לשבור שיאים. משחק היריות הפופולרי שכרגע משוחק על גבי ה-PC בלבד במסגרת גישה מוקדמת, שבר את שיא השחקנים המשחקים בו זמנית במשחק ב-Steam. זהו שיא כל הזמנים אשר נשבר והוא נשבר עם שיא חדש של 1,348,374 שחקנים ששיחקו במקביל באותו זמן ב-16 בספטמבר. השיא הקודם שנרשם במרץ 2016 היה שייך ל-DOTA 2 שבו שיחקו בזמנו 1,291,328 שחקנים במקביל.
כל המספרים הללו מגיעים מ-"Steam Charts", אז לא בטוח שהם מדויקים לחלוטין, אבל איך שלא תהפכו את זה, מדובר בלהיט אדיר. רק בשבוע שעבר שיחקו לראשונה במשחק יותר ממיליון שחקנים בו זמנית, אבל הצמיחה לא נעצרת.

מה שמעצים את ההישג האדיר זו העובדה ש-PlayerUnknown's Battlegrounds מתומחר ב-30 דולר דרך גישה מוקדמת, בעוד ש-DOTA 2 הוא משחק חינמי של Valve שזכה לקידום אדיר.

עד כה המשחק כבר חצה את רף 10 מיליון העותקים, כאשר בשלב המאוחר של שנת 2017 מתכננת Bluehole להשיק גרסת Xbox One שתקפיץ את כמות השחקנים, במיוחד בזכות העובדה שמיקרוסופט לקחה על עצמה את הפצת הגרסה הזו.

מה דעתכם על השיא הזה? חושבים שהוא מדהים כמו שאנו חושבים שהוא? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.