"ג'ון וויק 3" הוכרז ויגיע אלינו ב-2019

|מאת: לידור אטיאס|

המתנקש המדהים ג'ון וויק חוזר אל מסכי הקולנוע. אושר כעת כי "ג'ון וויק 3" יגיע לבתי הקולנוע בשנת 2019, כאשר קיאנו ריבס גם כן אושר כמי שחוזר לתפקיד הראשי כמתנקש הערמומי ובעל היכולות הפנומנליות.
על הסרט הכריזה Lionsgate והיא כבר שייכה לו תאריך השקה מדויק שנקבע ל-17 במאי 2019 (עכשיו כש"מלחמת הכוכבים: פרק 9" נדחה, המאבק בחודש נראה יותר ריאלי כנגד, סך הכל, גרסת הלייב-אקשן של "אלאדין"). זו תהיה הפעם הראשונה שבה סרט בסדרה הזו מגיע אלינו בקיץ, וזה מצביע על עלייה בפופולריות ופוטנציאל של מכירת כמות עצומה של כרטיסים. הסרטים הקודמים אגב, הכניסו לכיסם באופן הבא - הסרט הראשון שלשל לקופה 88 מיליון דולר והשני הכפיל זאת עם 171 מיליון דולר.

הבמאי צ'אד סטהלסקי דיבר לראשונה על האפשרות לסרט שלישי בחודש מאי האחרון ואמר "אנחנו כרגע באמצע כתיבה. זה יותר קשור לכמה מהר נוכל להתארגן. אבל הייתי מניח שאם לא בסוף השנה הזו, (הצילומים יתחילו) בתחילת השנה הבאה."

סטהלסקי גם רמז לגבי מה יוכלו המעריצים לצפות מ"ג'ון וויק 3" במונחים של השקעה. "אנחנו רוצים לא ללכת יותר מידי בגדול בסרט השלישי, אלא יותר להראות לכם מהפרטים הקטנים של העולם," הוא אמר. "אני מרגיש שישנן דקויות שונות שדילגתי עליהן בסרט השני, ואני אשמח לחזור אליהן ולהראות לכם עבודות פנימיות בחלקים שונים של ניו יורק."

זכרו גם כי סדרת טלוויזיה של "ג'ון וויק" גם נמצאת בפיתוח והוא יקרא על שם בתי המלון של המתנקשים, "The Continental". זהו שם של רשת בתי מלון שבסרטים נחשבים לידידותיים כלפי מתנקשים ושאי אפשר לבצע בהם התנקשויות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.