ירדו בעריכה: "ספיידרמן: השיבה הביתה" - מה שבטריילר אבל לא בסרט

|מאת: נהוראי כחלון|

ככל הנראה, אחד הסרטים שהיו למצופים ביותר עבור הקיץ הנוכחי הוא "ספיידרמן: השיבה הביתה". לאחר ציפייה ארוכה במיוחד ולא מעט גלים שסערו סביבו, ביום רביעי האחרון קרה האירוע המיוחל, הסרט עלה לאקרנים. הצפי מפי אנליסטים בכירים הוא להכנסות פתיחה בגובה רב והביקורות מהללות (93% ב-"Rotten Tomatoes"). את מרבית ההצלחה, כנראה, אפשר לזקוף לזכות מסע השיווק הנהדר, שניכר במיוחד בטריילרים נהדרים שעוררו עניין רב. עם זאת, כעת, מתגלה דבר מה - שני קטעים ספציפיים במיוחד, שהפכו לאייקוניים, אמנם הופיעו בטריילרים, אך בכלל לא נראים בסרט.

במהלך ריאיון עבור האתר "ScreenCrush", הבמאי ג'ון וואטס נאלץ להתייחס לשני קטעים אשר הופיעו בטריילר הבכורה, אשר הצליח לשבור את האינטרנט, אך אינם מופיעים בסרט עצמו. בזה הראשון, אשר הפך לאייקוני במיוחד, ספיידרמן מתעופף ברחובות קווינס ביחד עם איירון מן, שניות בודדות אשר פערו לסתות רבות והלהיבו מעריצים רבים.

"השוט בו ספיידרמן ואיירון מן יחד בקווינס, זה מעולם לא היה חלק אמיתי מהסרט," וואטס הודה. "אני חושב שמה שקרה בטריילר הראשון זה שהם [Marvel] רצו שוט של ספיידרמן ואיירון מן מתעופפים ביחד. הם התכוונו להשתמש בקטע מסוים מסצנת המעבורת של סטטן איילנד, אבל זה פשוט לא נראה כל כך נהדר - הצלחת ברקע, כי הטרמינל של סטטן איילנד הוא מבנה פשוט מאד. זה היה כמעט נראה כמו אובייקט תלת ממד רע, מאוד. אז אני חושב שהייתי בסגנון של 'בואו פשוט נשים אותם ביחד בקווינס, נשתמש בזה כרקע'. בגלל שלא יכולנו פשוט ליצור שוט מלא חדש, החלטנו לקחת את שתי הדמויות מהרכבת התחתית [סצנה אחרת] ופשוט לשים אותן שם בעזרת שינוי הרקע. הרגשתי, ואני עדיין מרגיש, מאד מוזר לגבי זה שיש בטריילר שוט שלא קיים בכלל בסרט, אבל זה שוט מגניב. זה מצחיק, שכחתי בכלל שעשינו את זה."
קטע נוסף, אשר בו "הנשר" נוחת על המצלמה באימה, גם כן אינו מהווה חלק מהסרט עצמו, אף על פי שנכלל במרבית הטריילרים. "הקטע הזה נוצר במיוחד בשביל 'קומיק-קון', כמעין סליל לפני שבכלל צילמנו משהו," וואטס הסביר. "זה מעולם לא נועד להיות חלק מהסרט, אבל השתמשתי בזה לחשיפה של 'הנשר', משהו שרצינו להראות למעריצים שם כי אז בקושי הספקנו לצלם בכלל משהו."

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.