דמאר דרוזן יככב על האריזה הקנדית הראשונה אי פעם של NBA 2K18

|מאת: לידור אטיאס|

על אף שקיירי אירווינג כבר הוכרז בעבר ככוכב האריזה של NBA 2K18, אתמול 2K חשפה כי לראשונה אי פעם קנדה תקבל אריזה מיוחדת משלה של המשחק. דמאר דרוזן, שחקן בעמדת הקלע מקבוצת טורונטו ראפטורס יככב על האריזה הקנדית של המשחק אשר תופץ ברחבי המדינה הקרה.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריית סדרת משחקי NBA 2K בה תהיה אריזה עצמאית לקנדה שתיבדל משאר העולם (קיירי אירווינג על הגרסה הרגילה ושאקיל אוניל על הגרסה המיוחדת). לשם כך לבטח נדרש זמן רב למחשבה ואין ספק שאחרי הכל דרוזן הוא בחירה נהדרת עבור דבר שכזה. 

דרוזן עצמו נבחר בדראפט ה-NBA בשנת 2009 על ידי טורונטו ראפטורס ומאז לא עזב את הקבוצה. הוא עצמו לא נולד בקנדה אבל כבר מזוהה עם המדינה עד מאוד בעקבות העובדה שהוא משחק עבור הקבוצה הקנדית היחידה ב-NBA והוביל אותה כבר מספר פעמים לפלייאוף ה-NBA.

"זה כבוד עצום להיות מזוהה עם האריזה הקנדית הראשונה אי פעם של NBA 2K ולייצג את הראפטורס אחרי שמונה שנים בקבוצה," דרוזן אמר בהצהרה לעיתונות. "המעריצים כאן (בקנדה) לגמרי מלאי תשוקה לכדורסל, אז זה מגניב לעזור להביא אריזה שהיא רק עבורם."
מה דעתכם על זה? האם ההחלטה הזו נכונה מבחינת 2K לפי דעתכם? ספרו לנו מה אתם חושבים ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.