בסוף השבוע הזה תוכלו לשחק בחינם ב-Middle-earth: Shadow of Mordor ולרכוש אותו בהנחה

|מאת: לידור אטיאס|

לא פעם הוכתר Middle-earth: Shadow of Mordor כמשחק השנה ובהתאם לכך הוא גם זכה לגרסת משחק השנה / GOTY. כעת, יש לכם הזדמנות לשחק בו בחינם ואף לרכוש אותו בהנחה במידה ותהיו מרוצים ממנו.

הגרסה שלו שזמינה בחינם תהיה זמינה כך במשך כל סוף השבוע הקרוב ולמעשה עד ל-9 ביולי, יום ראשון הקרוב. אלא שבולט בהיעדרו ה-PS4, מפני שהמשחק זמין בחינם אך ורק עבור שחקני ה-Xbox One וה-PC.

אם תרצו להשאיר את המשחק ולשמור את ההתקדמות שלכם מהתקופה החינמית, כאמור, תוכלו לרכוש את המשחק בהנחה בכל הפלטפורמות החדשות, כולל ה-PS4.

על גבי ה-Xbox One תוכלו לרכוש את גרסת משחק השנה עבור 4 דולר בלבד עד ל-17 ביולי (כלומר בשבוע וחצי הקרוב), כאשר אותה גרסה של המשחק זמינה בהנחה דרך Steam עד ל-11 ביולי באותו מחיר בדיוק. הגרסה הזו זמינה עבור 6 דולר על גבי ה-PS4 לפרק זמן קצר יותר - עד ה-11 ביולי.

להזכירכם, משחק המשך כבר הוכרז ולאחר שאמור היה לצאת בעוד חודש, נדחה לאוקטובר ככל הנראה כדי לתאם את ההשקה שלו עם ה-Xbox One X. למשחק החדש, אגב, יקראו Middle-earth: Shadow of War והוא צפוי להציג חידושים רבים ביחס למשחק הראשון.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שתשחקו במשחק הזה במהלך סוף השבוע החינמי או תרכשו אותו בהנחה? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.