טריילר מזויף לסדרת טלוויזיה של Overwatch הופץ ברשת

|מאת: לידור אטיאס|

Overwatch הוא משחק שיש בו ערך מוסף מעבר למשחק עצמו - יש לו קומיקס שמתפרסם באופן קבוע והדמויות אהובות על קהל השחקנים בזכות עצמן ולעיתים אפילו ללא ההקשר שלהן בתוך המשחק עצמו. כמה מעריצים ניצלו את העניין הזה והפיצו טריילר מזויף אך איכותי ומקצועי במיוחד של סדרת טלוויזיה מונפשת שלכאורה מפיקה Netflix.

הטריילר עצמו, למקרה שאתם תוהים, נוצר על ידי צוות ערוץ ה-YouTube העונה לשם "Lion Montages", והוא מאחד בתוכו קטעי וידאו מתוך הקטעים הקולנועיים במשחק לכדי טריילר אלגנטי, חלקלק ומרגש עבור, לכאורה, סדרת טלוויזיה בהפקת Netflix בהתבסס על המשחק.

עצם העובדה שמדובר בקטעים קולנועיים מתוך המשחק לא הותירה הרבה מקום לדמיון והיה ברור מראש כי מדובר בזיוף, אבל אין ספק שייתכן ויש ציפייה כעת לסדרת טלוויזיה כזו או אחרת המבוססת על המשחק.

בנוסף, הטריילר עצמו עושה היכרות מאוד טובה לשחקנים שלא מכירים את Overwatch עם המשחק - יש הסבר לגבי הצוות ומה קרה להם, אין יותר מידי מיקוד בדמות ספציפית ובסך הכל מורגש איזון די טוב שמשמש כהקדמה נהדרת עבור שחקנים חדשים.
מה דעתכם על זה? הייתם רוצים לראות סדרה המבוססת על Overwatch מופקת על ידי Netflix? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.