עדכון גדול ל-Rocket League: אצטדיון חדש בחינם ודברים נוספים


|מאת: אליאב אלמקייס|

עדכון גדול למשחק Rocket League הגיע. העדכון החדש כולל תוכן שמטרתו לציין שנתיים לצאתו של המשחק ביולי 2015. בעיקר, העדכון מציג מפה חדשה בשם "Champions Field". זה בעצם אצטדיון ענק שבפרופורציות שלו דומה יותר לריבוע מאשר למלבן וצפוי לשנות במעט את אופן המשחק.

 
בנוסף לזירה, כל השחקנים מקבלים אפשרויות התאמה אישית חדשות - הרחבת ריק ומורטי מגיעה ללא תשלום וכוללת בעיקר פרטים קוסמטיים כמו אנטנות, כובעים ומגוון של פריטים אחרים. משמעותית אף יותר, אפשרויות התאמה אישית חדשות יהיו זמינות ועכשיו תוכלו לקבל רעשי מנוע מסוגים שונים ולשים אפקטים קוליים כאשר מכניסים את הכדור לשער. כמה מאפשרויות ההתאמה האישית האלו יהיו זמינות בחינם, בעוד שהאחרות יגיעו רק בקופסאות פריטים במשחק / קרייטים.

עדכון זה מציג בנוסף קופסת פריטים חדשה העונה לשם "Overdrive Crate", אשר תביא זוג כלי רכב (Animus GP ו-Centio V17), כמו כן גם אפקטי אגזוזים חדשים ומדבקות מונפשות, בין היתר.

לבסוף, נוספה גם מוסיקה חדשה (18 שירים), סוף העונה התחרותית ה-4 הגיעה ותחילת עונה 5 תחל, שישה הישגים חדשים יגיע. עדכון יום השנה יגיע בשעה 1:00 בלילה שבין היום למחר (שעון ישראל).


מה דעתכם על עדכון יום השנה ב-Rocket League? האם אתם ממשיכים לשחק וליהנות מהמשחק עד היום? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.