הבטא הפתוחה של Destiny 2 הוארכה עד ל-26 ביולי


|מאת: לידור אטיאס|

בין אם נהניתם מהבטא הפתוחה של Destiny 2 ובין אם לא, מסתבר שהיא מוצלחת דיה כדי שב-Bungie יחליטו להאריך אותה. היא אמנם אמורה הייתה כבר להסתיים, אך הוחלט בסופו של דבר להאריך אותה עד ל-4:00 בלילה שבין ה-25 ביולי ל-26 ביולי (בין שלישי לרביעי).

אלא שהחוויה בימי הסיום צפויה להיות מעט פרובלמטית, מפני שב-Bungie הוכרז רשמית כי במהלך התקופה הזו יערכו כמה וכמה בדיקות של המשחק והודעות שגיאה ובאגים רבים צפוים לצוץ כך פתאום, אז אתם תצטרכו לשקול האם להמשיך ולשחק או לא (במיוחד אם אתם נהנים, אלה שלא נהנים כנראה כבר ויתרו).

אם אתם לא מעודכנים, במסגרת הבטא מוצעת לכם חוויית קמפיין לשחק יחיד וגם חוויית מולטיפלייר הכוללת שני מצבי משחק - Countdown ו-Control. את משחקי המולטיפלייר אתם יכולים לשחק על גבי שתי מפות בלבד - Endless Vale ו-Mid Town, זאת כמובן במסגרת המחלקות הזמינות של המשחק לבחירת סוג לוחם.


המשחק עצמו, אגב, יגיע ב-6 ספטמבר אל מגוון של פלטפורמות וכאמור, ביומיים הקרובים יהיה זמין במסגרת של בטא פתוחה, מה שמעיד על הכנסת שינויים במשחק והתאמתו לקהל היעד והשחקנים הפוטנציאליים שכנראה יהיו מעוניינים לשחק בו.


רוצים להישאר מעודכנים בענייני Destiny 2? בקרוב תוכלו למצוא כאן גם סיקור של הבטא, אבל עד אז אתם מוזמנים להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.