סיכום הפאנל של .Warner Bros ב"קומיק-קון 2017": 9 סרטים חדשים של DC, "בלייד ראנר 2049" ועוד!


|מאת: איתמר אקסלרד|

אמש נערך הפאנל השנתי של האחים וורנר ב"קומיק-קון סן דייגו 2017" ועושה רושם שזה היה אחד מהפאנלים הגדולים של השנה.

באולם H המלא עד אפס מקום, הפאנל התחיל עם אחד הסרטים המצופים ביותר של שנת 2018 - "Ready Player One". הסרט, שמבוסס על ספר מדע בדיוני של הסופר הצעיר ארנסט קליין, מספר על עולם עתידני שבו כל החברה בורחת לתוך משחק מציאות וירטואלית. את העיבוד הקולנועי מביים סטיבן שפילברג מתסריט שכתב קליין.

שפילברג מספר שקריאת הספר היווה גם מבט לאחור וגם מבט קדימה, מה שמאוד מלהיב אותו בקשר לסרט. הוא ממשיך וצוחק על קריאת הספר - "הם יצטרכו במאי צעיר בשביל הסרט."

טריילר ראשון הוקרן לבאי הכנס, והוא תואר כמשהו שנראה מאוד מגניב.
לאחר הקרנת הטריילר, צוות השחקנים מגיע לבמה - טיי שרידן, אוליביה קוק, טי ג'יי מילר ובן מנדלסון.
בחלק של השאלות ותשובות של הפאנל השאלות העיקריות שנשאלו הן לגבי הכנסת רפרנסים של משחקי מחשב כאלה ואחרים, כשהדוגמה שנשאלה לגביה היא המשחק - Sinistar שע"פ קליין לא יופיע בסרט, אך לא יהיו חסרים משחקים והיבטים תרבותיים של שנות השמונים מהסרט. זה מרבית הקסם של הספר שבתקווה יועבר בגרסה הקולנועית.

זהו לגבי "Reday Player One", וכעת עוברים ל-Blade Runner 2049.


אנו נחשפים לציר זמן מהסרט הקודם, שהתחיל ב-2019. שנה לאחר אירועי הסרט המוקרי, מוצג מודל חדש של אנרואיד - כנראה הדמות של דייב באטיסטה (דראקס מ"שומרי הגלקסיה"). ב-2022 ישנה תקרית עם כפיל, שמובילה להוצאתם מחוץ לחוק ב-2023. ב-2025 תאגיד וואלאס הופכת להיות מעצמה גלובלית כאשר מציגה סוג חדש של אוכל מלאכותי. התאגיד מנסה לבטל את הוצאתם מחוץ לחוק של הכפילים מה שמוביל למתיחות בין בני האדם לכפילים. רואים סרטון קצרצר של דקארד (דמותו של הריסון פורד מהסרט המקורי) בו הוא אומר - "עשיתי את עבודתי... אשר הייתה לעזוב... לפעמים, כאשר אתה אוהב מישהו, עלייך להפוך להיות זר."


ג'ארד לטו מופיע בפני הקהל כהולוגרמה, ובה הוא משבח את הסרט החדש.
הטריילר החדש ששוחרר לפני כמה ימים מוקרן בפני הקהל, ומיד לאחר מכן עולים לבמה הבמאי דניס וילנואבה ביחד עם השחקנים הראשיים - ראיין גוסלינג, האריסון פורד, אנה דה-ארמס, סילביה הואקס, לני ג'יימס והתסריטאים האמטפטון פאנצ'ר ומייקל גרין (שגם כתב את "לוגאן" ו"אלים אמריקאים").
וילנואבה מספר שבחר לקחת על עצמו את בימוי ההמשך כי הוא לא רצה שמישהו אחר ידפוק את זה. 

פורד סיפר כמה התסריט שקיבל היה נפלא ושזה מה שמשך אותו חזרה לתפקיד. הוא מבוסס סביב רעיון מרכזי והוא חושב שהוא פנטסטי.

גוסלינג סיפר שהסרט המקורי היה אחד הסרטים הראשונים שהוא ראה שבסיום שלו לא היה בטוח איך הוא אמור היה להרגיש. הוא ממשיך ואומר שלעבוד עם צוות השחקנים הזה היה "כמו להיות על מגרש פוטבול עם הנוקמים" - לזה הגיב בצחוק מנחה הפאנל כריס הארדוויק - "אתה ודאי מתכוון לליגת הצדק." (שכן זהו פאנל של האחים וורנר ולא של Marvel-דיסני.)

מוצגת בפני הקהל סצינה קצרה ובה הסוכן קיי (דמותו של גוסלינג) עושה סיור בתאגיד וואלאס. בסצינה מסתבר שוואלאס רכש את השליטה מתאגיד טיירל (מהסרט המקורי) והחל לייצר דור חדש של כפילים - נקסוס 08.


פורד נשאל האם הוא מתכנן להשיב לחיים את כל הדמויות הישנות שלו - "you bet your ass..." הוא משיב בפרצוף אטום. 


עד כאן "בלייד ראנר 2049".


בשלב זה אנו מגיעים לסרטי DC. התגלו בפני הקהל לוגואים חדשים של הסרטים הבאים:

*"שאזאם"
*"יחידת המתאבדים 2"
*"באטמן"
*"ליגת הצדק האפלה"
*"פלאשפוינט"
*"וונדר וומן 2"
*"גרין לאנטרן"
*"באטגירל"

הנה המבט על המסכים:

ג'ייסון מומוואה ("אקווהמן" החדש) רץ מתוך הקהל לבמה. הוא הגיע בטיסה במהלך הלילה מאוסטרליה שם הסרט מצטלם ממש בימים אלו, והוא הבטיח להציג חלק מהסרט שהיוצרים הצליחו לארגן לכבוד הכנס.

מוקרן סרטון מצולם של המבאי ג'יימס וון ובו הוא מבטיח שהסרט יהיה במידה רבה סרט מקור - הוא רוצה שאת אטלנטיס נראה לראשונה דרך עיניו של אקווהמן. יש הרבה תמונות קונספט מהסרט - קרבות תת-ימיים עצומים.


סצנה קצרצרה של מאות ספינות תת-ימיות ואנשים משוריינים רכובים על כרישים מגיחים מחוץ למים מוצגת ובה נראה אקווהמן פונה לדמות מחוץ לעיני המצלמה - "אתה בטוח שאתה לא רוצה לדבר על זה?" בחיוך - "כן. גם אני לא."


בשלב זה, בליווי של השיר "Come Together", שאר חברי ליגת הצדק עלו לבמה.

עזרא מילר (הפלאש) עולה עם תחפושת אנימה לא מובנת, בן אפלק, גל גדות, ריי פישר וכמובן ג'ייסון מומוואה, אך בלי הנרי קאוויל (סופרמן).

על רקע שמועות של חוסר שביעות רצון, אפלק חוזר וטוען שבאטמן זו הדמות הכי גדולה בעולם ושאין שמח ממנו להביא אותה לחיים.


גל גדות מודה לכל המעריצים ומכירה להם תודה על שהפכו את הסרט שלה ואת הדמות למי שהיא והפיכת הסרט להצלחה העצומה שהוא.


פישר (סייבורג) מספר על הקשר בין הדמות שלו לפלאש. יש להם חיבור ייחודי בכך ששניהם קיבלו את הכוחות שלהם מתאונות ושהם הכי צעירים בצוות.


ואנחנו מקבלים טריילר חדש:

כל צוות השחקנים נשאל על חוויות הליהוק שלהם לתפקידים השונים - גדות היתה על טיסה והתחילה להתשגע, מילר היה בחוף בקוסטה ריקה וחטף "התקף עצבים קל", פישר חשב שהיה לו אודישן גרוע וחש דיכאון לפני שקיבל את הטלפון מזאק סניידר. הוא היה בטוח שסניידר התקשר כדי לבשר לו על בחירה במישהו אחר. סניידר ממש רצה לספר לכל השחקנים באופן אישי.

כאשר נשאלו על הצילומים הנוספים, פישר אמר שהם לא היו משהו רציני, ושג'וס ווידון נבחר אישית ע"י סניידר לנהל אותם.


ילד קטן שאל את הפאנל על חלקו של סופרמן בסרט, לזה גדות ענתה - "אנחנו לא יכולים להגיד הרבה, אבל אם אתה חובב סופרמן, יש לך הרבה למה להיות שמח לקראת הסרט הזה".
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.