חצי מיליון שחקנים משחקים מידי שבוע ב-Dying Light; בשנה הקרובה יגיעו 10 חבילות הרחבה בחינם

|מאת: לידור אטיאס|

Dying Light מסתבר כמשחק חי למדי, אז המפתחת שלו TechLand מתכוונת להמשיך ולתמוך בו - היא הכריזה על כוונותיה לא רק לתמוך בו, אלא לתמוך בו חינמית.

אז למה בעצם הכוונה בכך? בסופו של דבר, השחקנים יכולים לצפות ל-10 חבילות הרחבה שונות שיגיעו לגמרי בחינם אל המשחק ב-12 החודשים הקרובים. אין איפה ואיפה - כל החבילות יהיו חינמיות על גבי כל הפלטפורמות.

לפי טימון סמקטלה, מפיק ב-Dying Light, חבילות ההרחבה יוסיפו אויבים חדשים ומאתגרים, יותר אירועים בתוך המשחק, תעלומות לפתור ועוד הרבה יותר מזה.

כדי לתת לכם טעימה קטנה מכל העניין, בקרוב תגיע חבילת הרחבה עם אויבים חדשים מטעם TechLand. אבל היופי האמיתי הוא שמדובר בחבילה מספר 0, כלומר היא לא חלק מ-10 החבילות החינמיות שיגיעו בכל מקרה בשנה הקרובה אל המשחק. בסך הכל, מדובר בטעימה קטנה שתוכלו לקבל גם אליה טעימה קטנה בווידאו חדש.
אז מה בעצם קורה פה? הבחירה של TechLand להמשיך ולתמוך במשחק נובעת מהעובדה ש-500,000 משתמשים פעילים משחקים במשחק ממש מידי שבוע, מספר שהוא גדול במיוחד עבור משחק שהוא לא אחד מהגדולים ביותר תקציבית, במיוחד כזה שבשוק כבר 3 שנים.

אז מה דעתכם על כל התכניות הגדולות הללו? האם אתם נמנים על חצי מיליון השחקנים שמשחקים כל שבוע? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.