דיווח: פטי ג'נקינס וגל גדות בדרך לעבוד יחד על "וונדר וומן 2"


|מאת: אליאב אלמקייס|

הסרט "וונדר וומן 2" הוא אפשרי בהחלט בשלב זה. אמנם אין כל הצהרה רשמית על כך, אך בעקבות כך ש"וונדר וומן" הוא כבר הצלחה גדולה בימים אלה והסרט מתוכנן להכניס הרבה מאוד כסף, נראה שזה בהחלט עשוי לקרות. כרגע, הסטודיו מתכנן להוציא עוד סרטי גיבורי על רבים כולל ניסיונות להשיק את סרטי הסולו של אקווהמן, הפלאש, נייטווינג ובאטגירל, אך דבר זה בהחלט לא יגרום להתעלמות מסרטי המשך ל"וונדר וומן", כמובן אם הקהל ירצה לראות עוד מנסיכת האמזונה וונדר וומן.
למרבה המזל, כשמודבר בחיפוש אחר במאי, אין שום בעיה. בפרופיל של במאית הסרט "וונדר וומן" פטי ג'נקינס וכוכבת הסרט גל גדות באתר "The Hollywood Reporter", נראה כי יש כבר אור ירוק לגבי סרט המשך ל"וונדר וומן". זה לא מפתיע מפני שידוע שאולפני DC Films ידועים בכך שהם מחזיקים את הכוכבים שלהם אצלם תחת חוזה לפני שהם ממשיכים הלאה בקריירת המשחק שלהם, אבל טוב לדעת שהבמאית פטי ג'נקינס תמשיך יחד עם גל גדות בסרטים הבאים.

עם זאת, זה לא בהכרח אומר שפטי תחזור. בעוד שהיא נשמעת להוטה לחזור לספר סיפור נוסף על דיאנה פרינס, תמיד אפשרי שדברים לא יתממשו כמצופה. טים מילר, לדוגמא, היה מחויב חוזית לתת לחברת Fox עוד סרט נוסף, שסביר להניח שהיה "דדפול 2", אך כאשר זה לא הסתדר הוא עזב את "דדפול 2" והחוב של סרט אחד נותר בעינו.

אותו דבר יכול לקרות עם פטי ו-.Warner Bros, אבל אני מקווה שזה לא יקרה. היא הראתה שיש לה יד איתנה בפיתוח הסרט על הדמות והעולם שלה, ובהחלט הייתי רוצה לראות את פטי וגל לוקחות את הסיפור של דיאנה עוד יותר רחוק (אם כי לא ידוע מתי הסיפור הזה יסתיים).

מה דעתכם על הסרט "וונדר וומן"? האם תרצו לראות סרטים נוספים של הנסיכה? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.