פרטים נוספים על עדכון הענק "Gunrunning" של GTA Online

|מאת: לידור אטיאס|

Rockstar Games הכריזה פרטים נוספים על "Gunrunning", העדכון הגדול הבא של GTA Online אשר צפוי להגיע החודש. בפוסט בבלוג שלה, המפתחת שיתפה לגבי מה חדש והיא התחילה בכל הנוגע לבונקרים. אלו הם אזורים גדולים מאוד החבויים מתחת לאדמה והם נראים כבסיס מרכזי להוצאה לפועל של מבצעים, הלב של העניין.

בבונקרים שלכם תוכלו לאחסן דברים, כמו רכב המשמש מרכז מבצעים. הרכב הזה זכה לעיצוב מודולרי שמאפשר מחיה בתוכו וגם אפשרויות לשדרוג של רכבים ונשקים. בנוסף, הרכב הזה מאפשר לכם לשדרג ולהתאים באופן אישי רכבים, כאשר דוגמא אחת היא להוסיף מכונות ירייה, אשר הופכות את הרכב למכונת מוות.

"רכבים מצוידים בנשק הם חלק ממותג חדש לגמרי שניתן לאחסן ולהתאים באופן אישי," ציינה Rockstar.
"בנו צי שיכסה כל אירוע: מהתועלת האולטימטיבית של התותח הנישא מלא האמפיביות APC ועד לקרון נייד נגד מטוסים שיגרום לטייסים להתנגש עם תא הטייס לאורך הארץ. רכבים מצוידים בנשק יכולים להירכש כמוצר חברה אינסטרומנטלי במשלוח משלוחים למקום כלשהו."

בנוסף, אתה יכול להורות לצוות הבונקר שלך לבצע "מחקר", אשר נעשה בצורה של פתיחת עדכונים כמו שדרוגי נשקים ו"טווח שלם של טכנולוגיה ברוטלית" עבור כלי רכב. בנוסף, רכב המבצעים הניד יכול להיות משודרג בעצמו. 

גם סדרה של תמונות חדשות מתוך העדכון החדש שוחררו באופן רשמי, תוכלו לראותן כאן:







מה דעתכם על זה? אתם מתכננים לשחק בעדכון החדש של GTA Online? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.