סדרת המשחקים Titanfall חצתה את רף 20 מליון השחקנים

|מאת: אליאב אלמקייס|


משחקי Titanfall היו קורבן של נסיבות רעות עם שחרורם בכל פעם - המשחק המקורי מצא את הפוטנציאל שלו מקוצץ על ידי הגבלה לקונסולת ה-Xbox One (וכך פספס קונסולה מוצלחת לא פחות, ה-PS4), בעוד שההמשך, שהשתחרר לכל הפלטפורמות, היה קורבן של עיתוי גרוע, מפני ש-EA שחררה אותו ממש לצד Battlefield 1, משחק שמן הסתם זכה למרבית התמיכה השיווקית שלה, תוך מתן מעט מאוד ממנו ל-Titanfall 2, וכך הוא נשאר מאחור.

עם זאת, נראה כי למרות הכל, הסדרה הצליחה למצוא הצלחה בכל זאת. היום, המפתחת, הלא היא חברת Respawn, יחד עם המפיצה EA, הודיעה כי הסדרה חצתה את רף 20 מיליון השחקנים ששיחקו במשחקיה, כאשר רק ב-Titanfall 2 שיש מיליון שחקנים פעילים מדי חודש.

ראוי לציין כי 20 מיליון שחקנים, או אפילו מיליון שחקנים פעילים, הם לא שקולים למכירות. וכי למה? מפני שכל השחקנים נחשבים, והמשמעות היא שמספר החשבונות שמתחברים למשחק הוא זה שנחשב (אם משפחה רוכשת עותק של המשחק עבור 3 ילדים עם 3 חשבונות שונים שמשחקים על אותה קונסולה, אז המשפחה הזו נספרת כ-3 שחקנים ולא כאחד).

בסופו של דבר, אלא אם כן הרבה מאוד שחקנים פתחו חשבונות מרובים, מה שכמובן לא סביר, הסדרה השיגה את ההצלחה שהיא ראויה לה לפחות במובן הזה.

מה דעתכם על ההישג העצום של הסדרה? האם אתם בין השחקנים הפעילים? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.