ההצלחה נמשכת: נמכרו 4 מיליון עותקים של PlayerUnknown's Battleground; הפופולריות לא דועכת ב-Steam
|מאת: לידור אטיאס|
הפופולריות המתמשכת של PlayerUnknown's Battleground במכירות לא דועכת וכעת דווח על הגעה ל-4 מיליון עותקים שנמכרו ב-3 חודשים מאז השקת המשחק. בטוויטר, היוצר ברנדן גרין הודה למעריצים והשחקנים על התמיכה המתמשכת במשחק.
יש לציין שרק לפני שבועיים הוכרז על כך שהמשחק הגיע ל-3 מיליון עותקים שנמכרו, כך שמדובר בקצב מכירות עצום שלא דועך.
מאז השקתו לקראת סוף מרץ, PlayerUnknown's Battleground נהיה סיפור מדהים למדי. על אף ששווק כמשחקת הישרדות בגוף ראשון, השחקנים זיהו את הפוטנציאל כך או אחרת ונהרו אל המשחק הנהדר, שמבחינת הפופולריות ב-Steam ניצב רק מאחורי משחקי ענק כמו Dota 2 ו-Counter-Strike: Global Offensive.
המפתחת Bluehole שיחררה כבר מספר עדכונים שכבר התווספו אל המשחק. בין העדכונים העתידיים שהובטחו נמצא עדכון של מצב משחק עם זומבים שבו שחקנים לא נגועים יצטרכו להתמודד עם אלו הנגועים.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Bluehole תמשיך להוביל את Playerunknown's Battleground להצלחה? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
הפופולריות המתמשכת של PlayerUnknown's Battleground במכירות לא דועכת וכעת דווח על הגעה ל-4 מיליון עותקים שנמכרו ב-3 חודשים מאז השקת המשחק. בטוויטר, היוצר ברנדן גרין הודה למעריצים והשחקנים על התמיכה המתמשכת במשחק.
יש לציין שרק לפני שבועיים הוכרז על כך שהמשחק הגיע ל-3 מיליון עותקים שנמכרו, כך שמדובר בקצב מכירות עצום שלא דועך.
מאז השקתו לקראת סוף מרץ, PlayerUnknown's Battleground נהיה סיפור מדהים למדי. על אף ששווק כמשחקת הישרדות בגוף ראשון, השחקנים זיהו את הפוטנציאל כך או אחרת ונהרו אל המשחק הנהדר, שמבחינת הפופולריות ב-Steam ניצב רק מאחורי משחקי ענק כמו Dota 2 ו-Counter-Strike: Global Offensive.
המפתחת Bluehole שיחררה כבר מספר עדכונים שכבר התווספו אל המשחק. בין העדכונים העתידיים שהובטחו נמצא עדכון של מצב משחק עם זומבים שבו שחקנים לא נגועים יצטרכו להתמודד עם אלו הנגועים.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Bluehole תמשיך להוביל את Playerunknown's Battleground להצלחה? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.