המשחק Killing Floor זמין בחינם ביום הקרוב; משחק ההמשך ומשחקים נוספים בהנחה ב-Steam

|מאת: לידור אטיאס|

מידי קיץ מרבית החנויות הדיגיטליות עורכות מבצעים מסוגים שונים למכירות של משחקים, אבל השנה קיבלנו גם חלוקה די משמעותית של משחק Co-Op זומבים נהדר - Killing Floor. המשחק הזה, לא בכדי, זכה למשחק המשך מוצלח ועודכן בעצמו. כעת אתם יכולים לקבל אותו בחינם.

בחנות הדיגיטלית "Humble Bundle" אשר ידועה בזכות תרומתה לצדקה מתוך רווחיה בהתאם לבחירת המשתמשים ובהתאם למדיניות החנות, החליטה לצאת במבצע ענק ולחלק עותקים של Killing Floor 2 בחינם עבור משתמשי החנות. למעשה, כדי לקבל את המשחק בחינם כל מה שאתם צריכים זה משתמש. לחצו כאן לקבלת המשחק בחינם.

אם אתם אוהבים את המשחק ומתחברים לסגנון, תשמחו לדעת שיש גם מבצע על משחק ההמשך, Killing Floor 2. המשחק נמכר ב-50% הנחה ב-Steam בעלות של 15 דולר בלבד, כך שאתם יכולים לרכוש אותו במחיר מבצע בהזדמנות.

המכירה במבצע של המשחק Killing Floor 2 זמינה במסגרת מבצעי הקיץ של Steam שמציעים הרבה הזדמנויות נוספות לרכוש משחקים נהדרים במחיר מבצע - The Witcher 3 זמין בהנחה של 40 אחוז, GTA V זמין בהנחה של 50 אחוז, Middle-Earth: Shadow of Mordor זמין ב-80 אחוז הנחה ועוד הרבה מאוד מבצעים מעניינים זמינים ב-Steam כעת.

מה דעתכם על כל זה? האם לקחתם את המשחק בחינם על מנת לשחק בו? קונים במבצע? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.