סרטון חדש מתוך "ספיידרמן: השיבה הביתה" מציג קטעים חדשים ובלעדיים


|מאת: אליאב אלמקייס|

סרט הריבוט החדש של ספיידרמן בכיכובו של טום הולנד, שכבר עשה הופעת אורח קצרה ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", כבר ממש מעבר לפינה וההתרגשות בשיאה. את הסרט מביים ג'ון אוטס שביים כבר סרטים מעולים בעבר. הפעם יגלם הולנד את פיטר פארקר בימי התיכון שלו תחת חסותו של המנטור טוני סטארק / איירון מן בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור. בקאסט תוכלו למצוא גם את מריסה טומיי כדודה מיי (בגרסתה הקולנועית הצעירה ביותר), מייקל קיטון כנבל הראשי העונה לשם Vulture ועוד. אם לא הספיקו לכם הטריילרים המרכזיים של הסרט (מצורפים בהמשך), כעת יש סרטון חדש.
אתם מוזמנים לצפות בסרטון כאן:
החלק שתפס את תשומת ליבי הוא השילוב המעולה של שבירת הקיר הרביעי (רפרנס מעולה לסדרת האנימציה ולקומיקס, בדומה לכך ראינו זאת בסרט "דדפול"). לדעתי החלקים הללו בסרט הם אלו שיראו באמת מי הוא ספיידרמן המקורי והאהוב. באופן אישי אני מצפה גם לחזות בקשר של פיטר פארקר וגוון, במיוחד בגלל שאהבתי לראותו עוד מימי אנדרו גארפילד ואמה סטון בסרטים הקודמים.

בנוסף לכך אפשר לראות שוב את הקומדיה שעוד תהיה בסרט, באופן שיתאים אותו לקהלים רבים, במיוחד לקהל הצעיר יותר ולנוער מפני שכל אווירת הסרט תהיה קלילה בדיוק כפי שאנו מכירים מהסדרות המצוירות ומהקומיקס.
את הטריילרים הנוספים של הסרט תוכלו לראות כאן




לבסוף ארצה לקנח בסרטון שנתן לי המון השראה ומוטיבציה, בו רואים את העבודה הקשה שטום הולנד היה צריך לעשות עבור הסרט, סדרת אימונים מתמדת, ובמיוחד כאשר התחיל כבחור פשוט, והגיע לכושר מעולה עבור הסרט.
"ספיידרמן: השיבה הביתה" ייצא לאקרנים ב-7 ביולי 2017, בבימויו של ג'ון וואטס ובכיכובו של טום הולנד. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות בנושא.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.