הסרט "וונדר וומן" קבע שיא קופות חדש

|מאת: אליאב אלמקייס|

לאחר סוף שבוע חזק נוסף, הסרט "וונדר וומן" ממשיך להמריא. כפי שדווח על ידי האתר "Entertainment Weekly", הסרט הכניס בקופות סכום כולל של 652.9 מיליון דולר ברחבי העולם, מה שהופך את הסרט לסרט עם ההכנסות הגבוהות ביותר אי פעם מתוך כל הסרטים שבוימו על ידי נשים.

הזוכה באוסקר פטי ג'נקינס ("Monster") ביימה אותו והיא זו שזוכה לכבוד הגדול שנפל בחלקה. "וונדר וומן" עבר בכך את הסרט "מאמא מיה", אשר בוים על ידי פילידה לויד והכניס 609.8 מיליון דולר אי שם בשנת 2008.


בתום סוף השבוע הרביעי שלו בבתי הקולנוע, "וונדר וומן" הכניס סכום מוערך של 318.4 מיליון דולר בארה"ב. בכך "וונדר וומן" כבר הכניס בארה"ב יותר מאשר הסרט "איש הפלדה" (291 מליון דולר) וגם עקף במעט את "איירון מן" (318.4 מליון דולר). הסרט גם בדרך להתעלות על "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" (330 מיליון דולר) ו"יחידת המתאבדים" (325 מיליון דולר) במונחים של הכנסות בקופות בארה"ב.


נוכח הנתונים הגבוהים לא מפתיע שסרט ההמשך ל"וונדר וומן" נמצא בדרך, וג'נקינס אומרת שהוא יוגדר בתחומי ארה"ב. "הסיפור יתרחש בארה"ב, מה שלדעתי נכון," אמרה. "היא וונדר וומן, היא צריכה לבוא לאמריקה."

מה דעתכם על ההישג המרשים? האם גם אתם חושבים ש"וונדר וומן" הוא הסרט הטוב ביותר מבין ארבעת הסרטים של היקום הקולנועי של DC? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.