אתם תוכלו לבחור את הגזע והמין של הדמות שלכם בכל הקבוצות במולטיפלייר של Call of Duty: WWII
|מאת: לידור אטיאס|
Call of Duty: WWII היה ללא ספק אחד המשחקים הגדולים ביותר ב-E3 2017. אחרי שהמפתחת SLedgehammer Games חשפה את הקטעים הממשיים הראשונים מהמולטיפלייר של המשחק, מספר שאלות התעוררו על כמה אספקטים שיש להם קשר למשחקיו.
2 הנקודות הפופולריות ביותר היו בנוגע לחוסר המוזר בצלבי קרס במשחק והעובדה שכהי עור נראט בסיעת ה-Axis. זו פעם ראשונה בסדרת Call of Duty ולכן הסטודיו היה צריך להסביר את הגישה הזו.
"זה כנראה אחד הנושאים שאנחנו נאבקים בהם הכי הרבה," אמר בכיר בצוות הפיתוח של המשחק ל-"Eurogamer" בנוגע להשמטת איקונוגרפיה נאצית במולטיפלייר.
"בקמפיין, אנחנו צריכים לאזן את האותנטיות עם הכבוד לעובדה ש-100 מיליון אנשים מתו בימים השחורים ביותר של האנושות. לכן, אתם תראו צלבי קרס בקמפיין, (הם עוצבו) בשירות ההיסטוריון הצבאי שלנו על מנת לוודא שהם אותנטיים, בטוב טעם ומכבדים."
"אבל בקהילה הגלובלית של שחקני המולטיפלייר ו(מצב המשחק של) הזומבים, בחרנו בכוונה לא לכלול זאת. אנחנו רוצים שהקהילה תשחק יחד. אנחנו רוצים לכבד את המנהגים המקומיים והחוקים מסביב לעולם. בכנות זה סמל אפל עם הרבה רגש מאחוריו שאנחנו לא חושבים שתואם את חוויית המולטיפלייר שלנו.
הבכיר הסביר למה הגישה השונה לכל אחד מהרכיבים במשחק חשובה, דבר שמרחיב את החופש שלקח לעצמו הצוות באספקטים מסוימים. למשל, אתם יכולים לבנות חייל משלכם שיהיה זהה לא משנה באיזו סיעה אתם משחקים.
"מולטיפלייר מטרתו לגבש קהילה יחדיו שתהנה מ-Call of Duty. זה מהיר יותר. יש ברוטליות במולטיפלייר של WW2 אשר שונה מזו של המשחקים הקודמים שפיתחנו, אבל יכולנו לקחת לעצמנו חירויות עצמאיות על מנת לעשות את חוויית המולטיפלייר כזו שהמעריצים יאהבו מאוד," הוא הוסיף.
"עכשיו, האתר שם, שהוא אמיתי, הוא שאתם תשחקו בחצי מהזמן בסיעת ה-Axis. זו הייתה החלקה שלקחנו בכוונה. אנחנו רוצים שזה יהיה קשור אליכם ואנחנו מוכנים לתת לכם להיות עצמכם, לא משנה באיזה צד של הקונפליקט אתם," הסביר הבכיר.
מה שבעצם זה אומר הוא שאתם תוכלו לעצב את החייל שלכם באופן כזה שלא משנה מה הגזע שלו ומינו, הוא יהיה זמין עבורכם בכל הקבוצות במשחק.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהאפשרות הזו נחמדה או שמיותרת? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
Call of Duty: WWII היה ללא ספק אחד המשחקים הגדולים ביותר ב-E3 2017. אחרי שהמפתחת SLedgehammer Games חשפה את הקטעים הממשיים הראשונים מהמולטיפלייר של המשחק, מספר שאלות התעוררו על כמה אספקטים שיש להם קשר למשחקיו.
2 הנקודות הפופולריות ביותר היו בנוגע לחוסר המוזר בצלבי קרס במשחק והעובדה שכהי עור נראט בסיעת ה-Axis. זו פעם ראשונה בסדרת Call of Duty ולכן הסטודיו היה צריך להסביר את הגישה הזו.
"זה כנראה אחד הנושאים שאנחנו נאבקים בהם הכי הרבה," אמר בכיר בצוות הפיתוח של המשחק ל-"Eurogamer" בנוגע להשמטת איקונוגרפיה נאצית במולטיפלייר.
"בקמפיין, אנחנו צריכים לאזן את האותנטיות עם הכבוד לעובדה ש-100 מיליון אנשים מתו בימים השחורים ביותר של האנושות. לכן, אתם תראו צלבי קרס בקמפיין, (הם עוצבו) בשירות ההיסטוריון הצבאי שלנו על מנת לוודא שהם אותנטיים, בטוב טעם ומכבדים."
"אבל בקהילה הגלובלית של שחקני המולטיפלייר ו(מצב המשחק של) הזומבים, בחרנו בכוונה לא לכלול זאת. אנחנו רוצים שהקהילה תשחק יחד. אנחנו רוצים לכבד את המנהגים המקומיים והחוקים מסביב לעולם. בכנות זה סמל אפל עם הרבה רגש מאחוריו שאנחנו לא חושבים שתואם את חוויית המולטיפלייר שלנו.
הבכיר הסביר למה הגישה השונה לכל אחד מהרכיבים במשחק חשובה, דבר שמרחיב את החופש שלקח לעצמו הצוות באספקטים מסוימים. למשל, אתם יכולים לבנות חייל משלכם שיהיה זהה לא משנה באיזו סיעה אתם משחקים.
"מולטיפלייר מטרתו לגבש קהילה יחדיו שתהנה מ-Call of Duty. זה מהיר יותר. יש ברוטליות במולטיפלייר של WW2 אשר שונה מזו של המשחקים הקודמים שפיתחנו, אבל יכולנו לקחת לעצמנו חירויות עצמאיות על מנת לעשות את חוויית המולטיפלייר כזו שהמעריצים יאהבו מאוד," הוא הוסיף.
"עכשיו, האתר שם, שהוא אמיתי, הוא שאתם תשחקו בחצי מהזמן בסיעת ה-Axis. זו הייתה החלקה שלקחנו בכוונה. אנחנו רוצים שזה יהיה קשור אליכם ואנחנו מוכנים לתת לכם להיות עצמכם, לא משנה באיזה צד של הקונפליקט אתם," הסביר הבכיר.
מה שבעצם זה אומר הוא שאתם תוכלו לעצב את החייל שלכם באופן כזה שלא משנה מה הגזע שלו ומינו, הוא יהיה זמין עבורכם בכל הקבוצות במשחק.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהאפשרות הזו נחמדה או שמיותרת? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.